Мінфін спростив реєстрацію касових апаратів


Мінфін спростив реєстрацію касових апаратів

Відтепер реєстрація РРО буде здійснюватись за спрощеною процедурою. Достатньо однієї заяви, яку можна подати в електронній формі без додатків — повідомляється на сайті. Міністерства фінансів

Між виробниками касових апаратів, центром сервісного обслуговування, підприємством і державною фіскальною службою впроваджується електронний обмін документами. Тому від того, хто реєструє касовий апарат, потрібно буде менше дій.

Процедура виглядатиме так:

  1. виробник РРО включає ЦСО до реєстру ЦСО;
  2. виробник РРО включає екземпляр РРО до реєстру екземплярів РРО;
  3. ЦСО надсилає електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО;
  4. суб’єкт господарювання – власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО;
  5. ДФС направляє до ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні);
  6. ЦСО вводить РРО в експлуатацію та направляє до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО;
  7. ДФС видає реєстраційне посвідчення.

Усі процедури здійснюються в електронній формі. За бажанням суб’єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО у паперовій формі та отримати реєстраційне посвідчення у паперовій формі.

Протягом трьох місяців для первинної реєстрації РРО, які не включені виробниками до реєстру екземплярів РРО, власники повинні будуть додавати до заяви паспорти (формуляри) таких РРО та паспорти модема (у разі застосування зовнішнього модема), а також копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО.

ДФС сформує новий реєстр протягом двох місяців самостійно.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування