ТОВ "Київські енергетичні послуги" пояснило, коли потрібно відвідувати центр обслуговування абонентів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

ТОВ "Київські енергетичні послуги" пояснило, коли потрібно відвідувати центр обслуговування абонентів

Енергетика
5861
Адміністрація ТОВ “Київські енергетичні послуги” пояснила, коли споживачеві потрібно відвідувати центр обслуговування абонентів.
“Київські енергетичні послуги” (КЕП) дало споживачам такі рекомендації:
  • Для повернення коштів, що були помилково сплачені за старими реквізитами попередньому постачальнику* – не потрібно приходити в центр обслуговування клієнтів, приносити документи і писати заяви.
  • Кошти, що були помилково сплачені на реквізити попередньої енергопостачальної компанії в березні, будуть відображені в Особистому кабінеті і в рахунках від ТОВ “Київські енергетичні послуги” у травні.
Щоб укласти договір на електропостачання після зміни власника житла. Для укладення договору фахівцеві необхідно надати:
  • паспорт точки розподілу (передачі), який необхідно отримати у оператора системи розподілу;
  • паспорт громадянина України;
  • довідку про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи;
  • документ про право власності/користування об’єктом;
  • документ, що засвідчує згоду співвласників на укладення договору (у разі, коли об’єкт належить кільком власникам).
Звірку рахунків можна провести дистанційно в Особистому кабінеті. Ця процедура не є обов’язковою, якщо в ній виникне потреба, вас запросить до центру фахівець компанії.
В цьому випадку потрібні документи:
  • паспорт громадянина України;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи;
  • сплачені рахунки за електроенергію.
Потрібно повідомити фахівцю показники лічильника, зняті в день відвідування центру.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас