5875
ТОВ "Київські енергетичні послуги" пояснило, коли потрібно відвідувати центр обслуговування абонентів
— Енергетика
Адміністрація ТОВ “Київські енергетичні послуги” пояснила, коли споживачеві потрібно відвідувати центр обслуговування абонентів.
“Київські енергетичні послуги” (КЕП) дало споживачам такі рекомендації:
- Для повернення коштів, що були помилково сплачені за старими реквізитами попередньому постачальнику* – не потрібно приходити в центр обслуговування клієнтів, приносити документи і писати заяви.
- Кошти, що були помилково сплачені на реквізити попередньої енергопостачальної компанії в березні, будуть відображені в Особистому кабінеті і в рахунках від ТОВ “Київські енергетичні послуги” у травні.
Щоб укласти договір на електропостачання після зміни власника житла. Для укладення договору фахівцеві необхідно надати:
- паспорт точки розподілу (передачі), який необхідно отримати у оператора системи розподілу;
- паспорт громадянина України;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи;
- документ про право власності/користування об’єктом;
- документ, що засвідчує згоду співвласників на укладення договору (у разі, коли об’єкт належить кільком власникам).
Звірку рахунків можна провести дистанційно в Особистому кабінеті. Ця процедура не є обов’язковою, якщо в ній виникне потреба, вас запросить до центру фахівець компанії.
В цьому випадку потрібні документи:
- паспорт громадянина України;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номера фізичної особи;
- сплачені рахунки за електроенергію.
Потрібно повідомити фахівцю показники лічильника, зняті в день відвідування центру.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною