452
Мінфін спростив реєстрацію касових апаратів
— Казна та Політика
Міністерство фінансів затвердило нові порядки ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій (реєстр примірників РРО) та реєстр центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (реєстр ЦСО).
Як повідомили в прес-службі ДФС, відповідний наказ Мінфіну набирає чинності з дня його офіційного опублікування (орієнтовно 19 квітня).
Змінами, зокрема, передбачено, що реєстрація РРО здійснюватиметься за спрощеною процедурою. Достатньо однієї заяви, яка матиме спрощену форму, і її можна подати в електронній формі без додатків.
При реєстрації РРО виробник (постачальник) повинен внести відомості щодо:
- примірника РРО, який їм поставлений для введення в обіг, – до реєстру примірників РРО;
- центру сервісного обслуговування (ЦСО), якому надається право здійснювати технічне обслуговування та ремонт такої моделі РРО згідно з укладеним договором з виробником, – в реєстр ЦСО.
Зі свого боку ЦСО має надіслати до ДФС в електронній формі повідомлення про укладення з суб’єктом господарювання – власником РРО договору про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів розрахункових операцій.
До початку реєстрації РРО його власник повинен надіслати (подати) до органу контролю повідомлення про об’єкти оподаткування, об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність, в якому надати інформацію про господарську одиницю, де буде використовуватися РРО.
Спрощення реєстраційної процедури забезпечується за рахунок впровадження електронного обміну документами між усіма суб’єктами відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб’єкт господарювання, ДФС) і взаємодії інформаційних ресурсів фіскальної служби.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною