Люди купили мобільних додатків на $72 мільярди
Сукупна виручка розробників мобільних додатків, які реалізують свій контент через мобільні маркети AppStore і Google Play, в 2018 році досягла астрономічних $72 млрд. Це на 60% більше, ніж роком раніше.
Такі дані наводить дослідницька компанія Sensor Tower в щорічному звіті.
Майже дві третини з цієї суми користувачі залишили на майданчику Apple ($47 млрд). Решту витратили власники смартфонів з ОС Android. При цьому найбільш щедрими виявилися громадяни азіатських країн, США, а також Канади, які сукупно витратили на мобільні додатки майже $40 млрд. Цікаво, що найбільше грошей користувачі в минулому році спустили на ігри (71%) і розважальні додатки (7%).
Втім, незабаром ці тенденції відійдуть в минуле. Аналітики прогнозують, що до 2023 року виручка мобільних розробників збільшиться на 120% до $156 млрд. Причому зовсім не за рахунок існуючих ринків. Більшість контенту буде споживатися жителями ринків, що розвиваються: Африки (+300% до нинішнього показника) і Південної Америки (+240%).
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною