В Мін'юсті розповіли, що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється від повернення товару


В Мін'юсті розповіли, що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється від повернення товару

Забезпечити покупку в інтернеті можна за допомогою відправлення товару з післяплатою та повернення оплати через банк.

Про це повідомляє прес-служба Міністерства юстиції України на сторінці у Facebook.

Щоб повернути або обміняти товар, придбаний у інтернет-магазині, необхідно:

1. Зберегти документ, що підтверджує оплату або отримання товару.
2. Протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою повернути або обміняти товар.
3. Переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді.
4. Повідомити, як можна забрати товар – витрати за пересилку перекладаються на продавця або за домовленністю сторін.

Якщо продавець відмовляється прийняти або обміняти товар:

  • Необхідно переконатися, що володієте інформацією про суб’єкта господарювання, який здійснив продаж.
  • Звернутися із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.

Перед покупкою також необхідно з’ясувати:

  • найменування та місцезнахлдження продавця,
  • основні характеристики продукції,
  • ціну,
  • порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставик,
  • порядок повернення або обміну.

Також забезпечити покупку в інтернеті можна за допомогою відправелння товару з післяплатою та повернення оплати через банк.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Особисті фінанси
Все, що ми знаємо про:Мін'юстиції
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua