В Мін'юсті розповіли, що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється від повернення товару — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Мін'юсті розповіли, що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється від повернення товару

Особисті фінанси
3204
Забезпечити покупку в інтернеті можна за допомогою відправлення товару з післяплатою та повернення оплати через банк.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства юстиції України на сторінці у Facebook.
Щоб повернути або обміняти товар, придбаний у інтернет-магазині, необхідно:
1. Зберегти документ, що підтверджує оплату або отримання товару.
2. Протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою повернути або обміняти товар.
3. Переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді.
4. Повідомити, як можна забрати товар – витрати за пересилку перекладаються на продавця або за домовленністю сторін.
Якщо продавець відмовляється прийняти або обміняти товар:
  • Необхідно переконатися, що володієте інформацією про суб’єкта господарювання, який здійснив продаж.
  • Звернутися із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
Перед покупкою також необхідно з’ясувати:
  • найменування та місцезнахлдження продавця,
  • основні характеристики продукції,
  • ціну,
  • порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставик,
  • порядок повернення або обміну.
Також забезпечити покупку в інтернеті можна за допомогою відправелння товару з післяплатою та повернення оплати через банк.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас