В Мін'юсті розповіли, що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється від повернення товару
Забезпечити покупку в інтернеті можна за допомогою відправлення товару з післяплатою та повернення оплати через банк.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства юстиції України на сторінці у Facebook.
Щоб повернути або обміняти товар, придбаний у інтернет-магазині, необхідно:
1. Зберегти документ, що підтверджує оплату або отримання товару.
2. Протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою повернути або обміняти товар.
3. Переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді.
4. Повідомити, як можна забрати товар – витрати за пересилку перекладаються на продавця або за домовленністю сторін.
2. Протягом 14 днів з дня купівлі звернутися до продавця з вимогою повернути або обміняти товар.
3. Переконатися, що товар зберігся у первісному вигляді.
4. Повідомити, як можна забрати товар – витрати за пересилку перекладаються на продавця або за домовленністю сторін.
Якщо продавець відмовляється прийняти або обміняти товар:
- Необхідно переконатися, що володієте інформацією про суб’єкта господарювання, який здійснив продаж.
- Звернутися із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України чи до суду за місцем свого проживання.
Перед покупкою також необхідно з’ясувати:
- найменування та місцезнахлдження продавця,
- основні характеристики продукції,
- ціну,
- порядок прийняття претензій, умови гарантії та поставик,
- порядок повернення або обміну.
Також забезпечити покупку в інтернеті можна за допомогою відправелння товару з післяплатою та повернення оплати через банк.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною