Стало відомо, скільки разів у Києві скористались е-квитком
Пасажири «Київпастрансу» з початку тестового режиму скористались єдиним електронним квитком 122 573 рази.
Про це повідомляє прес-служба Kyiv smart city на сторінці у Facebook.
«Якщо в транспортному засобі не працює реєстратор (валідатор), необхідно звернутись до водія, або за номером, вказаним на інформаційних наліпках. Якщо водій не відреагує на звернення, рекомендуємо звернутися до КП “Київпастранс” та повідомити час, номер маршруту та бортовий номер транспортного засобу», – повідомляє прес-служба Kyiv smart city.
Картку можна придбати:
- на станціях КП «Київський метрополітен»: «Хрещатик», «Театральна»,«Майдан Незалежності», «Акедеммістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна»,
- у Т-кіосках.
Поповнити транспортну картку Kyiv Smart Card можна:
- У касах КП «Київський метрополітен».
- В особистому кабінеті киянина, попередньо зареєструвавшись.
- У терміналах самообслуговування Ibox, EasyPay, 2click
- За допомогою Kyiv Pay Bot
в Телеграм
в Фейсбук - За допомогою KyivMetroBot
в Телеграм
в Фейсбук
Незабаром також можна буде поповнити картку за допомогою мобільних додатків KyivSmartCity, Приват24, Ощад24/7 та інших платіжних систем, і в терміналах самообслуговування Приватбанку, Ощадбанку та на порталі EasyPay.
Найближчим часом транспортну картку можна буде придбати в мережах програмно-технічних комплексів самообслуговування (ПТКС) КП ГІОЦ.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною