0 800 307 555
0 800 307 555

Роботу Booking.com, Expedia та інших піддали критиці (дослідження)


Роботу Booking.com, Expedia та інших піддали критиці (дослідження)

Вибір бронювання на великому спеціалізованому порталі часто вирішальним чином залежить від того, наскільки високо портал значиться у відповідному рейтингу.

Однак позиціонування не завжди відповідає інтересам клієнта.

Про це повідомляє ARD.

У прозорості і чесності деяких великих порталів бронювання засумнівалися готельєри та їхні гості. Цим питанням також задалися фахівці Центру європейських економічних досліджень (ZEW).

Було проаналізовано результати пошуку на Booking.com і Expedia, а також на сайті мета-пошуку Kayak по 250 містах в різних країнах в період з липня 2016 року по січень 2017 року. Дослідники порівняли ціни на номери в пропозиціях понад 18 000 готелів.

В результаті підозри готельєрів підтвердилися. З’ясувалося, що далеко не всі позиції і рекомендації на великих порталах бронювання, таких як Booking.com і Expedia, відповідають інтересам користувачів.

Найбільш підходящі варіанти мандрівникам вигідніше шукати на веб-сайтах готелів, бо кожна четверта пропозиція на сайті готелю дешевша, ніж на порталі бронювання.

Виконавчий директор асоціації готельєрів IHA Маркус Люте (Markus Luthe) піддав критиці рейтингові списки порталів бронювання через їх «непрозорість і юридичну сумнівність».

Спираючись на дані ZEW, М.Люте зробив такий висновок: портали оптимізували ранжування так, щоб досягти максимального прибутку, не показавши при цьому найбільш прийнятного для споживача результату пошуку.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua