У НКРЕКП повідомили, коли не надається компенсація за неякісну е/е — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У НКРЕКП повідомили, коли не надається компенсація за неякісну е/е

Особисті фінанси
522
Якщо споживачу не надана компенсація за недотримання стандартів якості, то він має право звернутися до компанії із заявою.
Про це повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко у Facebook.
“Коли компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів” – пише Оксана Кривенко.
НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній:
1) зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
2) накладає на компанію штраф.

Мої fiнанси:

У яких випадках компенсація не надається:
  • доведених компанією форс-мажорних обставин;
  • доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
  • у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні;
  • відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас