531
У НКРЕКП повідомили, коли не надається компенсація за неякісну е/е
— Особисті фінанси
Якщо споживачу не надана компенсація за недотримання стандартів якості, то він має право звернутися до компанії із заявою.
Про це повідомила голова НКРЕКП Оксана Кривенко у Facebook.
“Коли компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів” – пише Оксана Кривенко.
НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній:
1) зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
2) накладає на компанію штраф.
1) зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
2) накладає на компанію штраф.
Мої fiнанси:
У яких випадках компенсація не надається:
- доведених компанією форс-мажорних обставин;
- доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
- у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні;
- відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною