386
Amazon, Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів за версією Brand Finance
— Фондовий ринок
Рейтинг, до якого увійшло 500 брендів, очолила Amazon.
За оцінкою авторів рейтингу, за минулий рік бренд інтернет-ритейлера подорожчав на 24,6%, з $150,8 млрд до $187,9 млрд.
Друге місце зайняв бренд Apple. Його вартість за минулий рік збільшилася на 5%, з $146,3 мільярдів до $153,6 млрд.
На третьому місці рейтингу розмістився Google. За даними Brand Finance, вартість цього бренду зросла на 18,1%, з $120,9 млрд до $142,7 млрд.
До топ-10 також увійшли Microsoft, Samsung, телекомунікаційна група AT&T, Facebook, китайська банківська група ICBC і телекомунікаційна група Verizon, а також China Construction Bank.
З першої десятки за рік вибув бренд Walmart – компанія посіла 11-ту сходинку.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
Концерн Rheinmetall відкриває завод у Литві: найбільша оборонна інвестиція в історії країни — Bloomberg
Вихід Воррена Баффета з акцій на 6 мільярдів доларів: чому це його попередження
В «Укрзалізниці» повідомили, на які потяги планують підняти ціни на квитки
АРМА передало в управління комплекс Медведчука «Ведмежа діброва» на Закарпатті — деталі
Нацбанк визнав РВС Банк неплатоспроможним
Vivo розсекретила новий смартфон
