383
Amazon, Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів за версією Brand Finance
— Фондовий ринок
Рейтинг, до якого увійшло 500 брендів, очолила Amazon.
За оцінкою авторів рейтингу, за минулий рік бренд інтернет-ритейлера подорожчав на 24,6%, з $150,8 млрд до $187,9 млрд.
Друге місце зайняв бренд Apple. Його вартість за минулий рік збільшилася на 5%, з $146,3 мільярдів до $153,6 млрд.
На третьому місці рейтингу розмістився Google. За даними Brand Finance, вартість цього бренду зросла на 18,1%, з $120,9 млрд до $142,7 млрд.
До топ-10 також увійшли Microsoft, Samsung, телекомунікаційна група AT&T, Facebook, китайська банківська група ICBC і телекомунікаційна група Verizon, а також China Construction Bank.
З першої десятки за рік вибув бренд Walmart – компанія посіла 11-ту сходинку.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
«Нова пошта» має намір відкрити банк з обмеженою ліцензією, — Гетманцев
Попит на іграшки Labubu охолов: акції Pop Mart втратили $13 млрд вартості
Microsoft нагадала про припинення підтримки Windows 10: що далі
Apple готує ще десять новинок до наступної весни
З жовтня у Вроцлаві закриють аеропорт — причини, терміни
ФГВФО продає земельну ділянку 1,7 га на Закарпатті