429
Українці готові витрачати гроші на великі покупки - дослідження
— Особисті фінанси
В Україні збільшився індекс доцільності великих покупок.
Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні GfK Ukraine.
“Індекс доцільності великих покупок (Х5) збільшився на 2,6 п. і встановився на позначці 67,9”, – йдеться в повідомленні.
Також, за результатами дослідження, індекс поточного особистого матеріального становища зріс на 1,4 п. у порівнянні з показниками жовтня 2018 року і склав 48.
Індекс споживчих настроїв в Україні визначають на підставі вибіркового обстеження домашніх господарств країни. Під час дослідження опитують 1000 осіб у віці від 16 років. Вибірка репрезентативна за статтю та віком, враховує міське та сільське населення й величину населеного пункту. Опитування не проводилося в Криму і на території окупованих частин Донецької і Луганської областей. Статистичне відхилення не перевищує 3,2%.
За матеріалами: УНН
Поділитися новиною