Мінсоцполітики дало відповіді на головні запитання щодо монетизації субсидій


Мінсоцполітики дало відповіді на головні запитання щодо монетизації субсидій

Міністерство соціальної політики роз’яснило рішення уряду про монетизацію субсидій у 2019 році.

Про це повідомляє прес-служба міністерства.

Читайте також: Кабмін схвалив старт монетизації субсидій

Зокрема, у прес-службі Мінсоцполітики відповіли на п’ять питань щодо монетизації пільг та субсидій, які вони вважають головними:

1. Чи потрібно повторно подавати документи?

Так, всім одержувачам пільг і субсидій обов’язково потрібно в травні подати заяву на монетизацію і декларацію про доходи в управління соціального захисту населення і надати дозвіл на обробку персональних даних. В Ощадбанк йти не потрібно.

Тим, хто звернеться за допомогою вперше в 2019 році, в травні вже не потрібно оновлювати документи. Ці громадяни вже є учасниками монетизації пільг і субсидій.

2. Чи потрібно в Ощадбанку самостійно відкривати рахунок?

На кожного одержувача субсидій, після обробки заяви на монетизацію, буде автоматично відкрито персональний аккаунт в банку, на якому будуть відображатися житлові субсидії в грошовій формі.

Персональний аккаунт матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти в першу чергу будуть спрямовані на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію і воду.

Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів, їх використання та залишок.

Після закінчення опалювального сезону – у червні – суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки отримувачів житлової субсидії. Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення в банк.

3. Як відбуватиметься оплата комуналки?

Все буде відбуватися автоматично. Щомісяця постачальники комунальних послуг Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це і про те, скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк відразу буде інформувати субсидіанта SMS-повідомленням.

Для субсидіантів будуть створені особисті кабінети, де можна буде відстежити інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які оплачені за рахунок субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати в контакт-центрі Ощадбанку.

4. Чому Ощадбанк?

Ощадбанк є державним уповноваженим банком за десятком урядових програм і має більш ніж 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно-енергетичного комплексу.

Банк має найбільшу мережу відділень – 3 200, які присутні в тому числі в сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, і має великий досвід з виплат соціальної допомоги та пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому вирішено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк.

Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їхніх персональних облікових рахунків Ощадбанк не прийматиме.

5. Чому гроші не роздадуть відразу на руки?

В Україні субсидію отримує майже половина українських сімей. Якщо відразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції і кризи комунальних неплатежів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua