Кількість IPO китайських компаній в США досягла максимуму за 8 років — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Кількість IPO китайських компаній в США досягла максимуму за 8 років

Світ
179
Нью-йоркська фондова біржа (NYSE) і Nasdaq в 2018 році стали майданчиками для первинного розміщення акцій відразу 33 китайських компаній, включаючи музичний стримінговий сервіс Tencent Music Entertaintment, платформу онлайн-відео iQiyi (“дочка” Baidu) і виробника електромобілів Nio.
Як пише Financial Times, кількість IPO китайських емітентів в США стала максимальною за вісім років – у 2010 році пройшло 39 розміщень. Крім того, воно було майже вдвічі більше рівня за 2017 рік, коли акції на біржах США зареєстрували 17 китайських компаній.
Загальна сума всіх таких угод в 2018 році перевищила $9 млрд, але була істотно менше рекорду 2014 року, що склав $29 млрд завдяки історичному IPO Alibaba на $25 млрд.
“Рівень нових розміщень китайських компаній у США незвичайний, якщо згадати про наростання торгову напруженість і слабкість китайських ринків”, – заявив директор-розпорядник CIBC Private Wealth Management Деніел Ділейні. За його словами, в довгостроковій перспективі IPO китайських компаній в США були успішними.
Однак цього року інвестори, що вклалися в акції китайських компаній на IPO, в середньому втратили близько 16% капіталу. При цьому індекс “блакитних фішок” Шанхая і Шеньчженя CSI 300 впав більш ніж на 20%, а гонконгський Hang Seng – на 14%.
Разом з тим Гонконгська фондова біржа в 2018 році встановила новий рекорд за кількістю IPO компаній з материкового Китаю – 76 угод. Доходи від них зросли до $31 млрд, максимуму з 2010 року.
У Шанхаї і Шеньчжені кількість лістингів скоротилося з 411 в 2017 році до 94 в 2018 році, а сукупний обсяг виручених на IPO коштів знизився до $18 млрд – мінімуму за чотири роки.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас