Adobe отримала рекордну виручку
Компанія Adobe, яка пропонує популярні програмні продукти для дизайну і творчих проектів, підбила підсумки четвертого кварталу і всього 2018 фінансового року. Продажі американського вендора виявилися рекордними.
За звітний тримісячний період, що завершився 30 листопада 2018 календарного року, виручка збільшилася на 23% відносно аналогічного відрізка часу 2017-го і досягла 2,46 млрд доларів, чого не було ніколи. За весь минулий фінансовий рік продажі також зросли до рекорду – до 9,03 млрд доларів (зростання на 24%).
Чистий прибуток Adobe в річному обчисленні піднявся з 501,5 до 678,2 млн доларів. На скоригованій основі (без разових заробітків і витрат) прибуток досяг 1,83 долара на акцію, що недотягує до середнього прогнозу аналітиків Уолл-стріт, на яких посилається видання ZDNet. Експерти передбачали продажі на рівні 2,43 млрд доларів. Річний чистий прибуток склав 2,6 млрд доларів проти 1,7 млрд доларів в 2017 фінроці.
Як зазначає видання ZDNet, Adobe представила перший фінансовий звіт з моменту купівлі розробника хмарних рішень для маркетингу Marketo за 4,75 млрд доларів в жовтні 2018 року. Ця угода додала близько 21 млн доларів до виручки Adobe за четвертий фінквартал.
Зазвичай Adobe дає розбивку по доходах різних хмарних і бізнес-структур, але на цього разу компанія обмежилася динамікою.
У напрямку Digital Media, до якого належать додатки Creative Cloud, зареєстроване 23-відсоткове зростання продажів у вересні-листопаді 2018 року відносно аналогічного періоду 2017-го. Це менше від темпів зростання за чотири попередні квартали (близько 28%). В останні роки Adobe переходить від традиційної моделі продажів ліцензій на програмне забезпечення до надання софту через хмарні підписки Creative Cloud.
У минулому звітному році набір рішень Adobe Experience Cloud, що включає в себе такі продукти, як Marketing Cloud і Adobe Analytics Cloud, показав збіотшення виручки на 26%.
У четвертому фінкварталі відкладена виручка Adobe зросла до 3,05 млрд доларів. Компанія викупила 1,6 млн акцій на суму 397 млн доларів.
Генеральний директор Adobe Шантану Нарайєн (Shantanu Narayen), коментуючи підсумки 2018 фінансового року, зазначив, що компанія чимало інвестувала в свої продукти, вийшла на нові ринки і зробиила стратегічні придбання, які повинні сприяти зростанню виручки і прибутку Adobe.
За підсумками першого кварталу 2019 фінансового року Adobe прогнозує скоригований прибуток в розмірі 1,6 долара на акцію при виручці в 2,54 млрд доларів. Аналітики очікують 1,88 долара в розрахунку на один цінний папір і 2,52 млрд доларів відповідно.
За матеріалами: internetua.com
Поділитися новиною