0 800 307 555
0 800 307 555

Adobe отримала рекордну виручку


Adobe отримала рекордну виручку

Компанія Adobe, яка пропонує популярні програмні продукти для дизайну і творчих проектів, підбила підсумки четвертого кварталу і всього 2018 фінансового року. Продажі американського вендора виявилися рекордними.

За звітний тримісячний період, що завершився 30 листопада 2018 календарного року, виручка збільшилася на 23% відносно аналогічного відрізка часу 2017-го і досягла 2,46 млрд доларів, чого не було ніколи. За весь минулий фінансовий рік продажі також зросли до рекорду – до 9,03 млрд доларів (зростання на 24%).

Чистий прибуток Adobe в річному обчисленні піднявся з 501,5 до 678,2 млн доларів. На скоригованій основі (без разових заробітків і витрат) прибуток досяг 1,83 долара на акцію, що недотягує до середнього прогнозу аналітиків Уолл-стріт, на яких посилається видання ZDNet. Експерти передбачали продажі на рівні 2,43 млрд доларів. Річний чистий прибуток склав 2,6 млрд доларів проти 1,7 млрд доларів в 2017 фінроці.

Як зазначає видання ZDNet, Adobe представила перший фінансовий звіт з моменту купівлі розробника хмарних рішень для маркетингу Marketo за 4,75 млрд доларів в жовтні 2018 року. Ця угода додала близько 21 млн доларів до виручки Adobe за четвертий фінквартал.

Зазвичай Adobe дає розбивку по доходах різних хмарних і бізнес-структур, але на цього разу компанія обмежилася динамікою.

У напрямку Digital Media, до якого належать додатки Creative Cloud, зареєстроване 23-відсоткове зростання продажів у вересні-листопаді 2018 року відносно аналогічного періоду 2017-го. Це менше від темпів зростання за чотири попередні квартали (близько 28%). В останні роки Adobe переходить від традиційної моделі продажів ліцензій на програмне забезпечення до надання софту через хмарні підписки Creative Cloud.

У минулому звітному році набір рішень Adobe Experience Cloud, що включає в себе такі продукти, як Marketing Cloud і Adobe Analytics Cloud, показав збіотшення виручки на 26%.

У четвертому фінкварталі відкладена виручка Adobe зросла до 3,05 млрд доларів. Компанія викупила 1,6 млн акцій на суму 397 млн ​​доларів.

Генеральний директор Adobe Шантану Нарайєн (Shantanu Narayen), коментуючи підсумки 2018 фінансового року, зазначив, що компанія чимало інвестувала в свої продукти, вийшла на нові ринки і зробиила стратегічні придбання, які повинні сприяти зростанню виручки і прибутку Adobe.

За підсумками першого кварталу 2019 фінансового року Adobe прогнозує скоригований прибуток в розмірі 1,6 долара на акцію при виручці в 2,54 млрд доларів. Аналітики очікують 1,88 долара в розрахунку на один цінний папір і 2,52 млрд доларів відповідно.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua