Alibaba змінила гендиректора Lazada — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Alibaba змінила гендиректора Lazada

Фондовий ринок
108
Alibaba Group Holding змінила гендиректора підрозділу Lazada, орієнтованого на ринки Південно-Східної Азії, на тлі посилення конкуренції в регіоні.
Один з 18 засновників і топ-менеджерів Alibaba Люсі Пен пропрацювала на цій посаді всього дев’ять місяців. На її місце призначений П’єр Пуаньян. Л. Пен залишиться виконавчою головою ради директорів Lazada.
Alibaba, що володіє двома найбільш популярними в Китаї платформами інтернет-торгівлі Taobao і Tmall, фокусується на розвитку зарубіжних операцій, оскільки конкуренція на внутрішньому ринку посилюється. У минулому році Alibaba наростила інвестиції в ще одного інтернет-рітейлера в Південно-Східній Азії – Cainiao. І Cainiao, і Lazada залишаються збитковими, відзначає Financial Times.
У березні Alibaba інвестувала в Lazada $2 млрд, подвоївши вкладення.
Lazada веде операції на шести ринках: в Індонезії, Малайзії, Філіппінах, Сінгапурі, Таїланді та В’єтнамі. Як зазначає Люсі Пен, зараз лише 3% роздрібних продажів в регіоні – це продажі онлайн, при цьому висока частка молоді та показники проникнення мобільного зв’язку роблять країни Південно-Східної Азії дуже перспективними.
Lazada, заснована в 2012 році як онлайн-платформа, що займається закупівлею, зберіганням і прямим продажем товарів споживачам, змінила модель після того, як Alibaba стала власником контрольного пакету її акцій. Зараз Lazada є платформою, на якій пропонують свої товари як невеликі регіональні виробники, так і міжнародні бренди, включаючи Samsung Electronics Co. і L’oreal SA.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас