OLED-бізнес LG Display вперше став прибутковим
LG Display отримала перший в своїй історії прибуток на ринку екранів, створюваних на органічних світлодіодах (OLED).
Про це південнокорейська компанія повідомила у фінансовій звітності за третій квартал 2018 року.
За підсумками цього періоду LG Display виручила 6,1 трлн вон (близько 5,4 млрд доларів), що на 12,5% менше, ніж роком раніше. Чистий і операційний прибуток скоротилися на 96,3% і 76,1%, склавши 17,5 млрд вон (15,4 млн доларів) і 140 млрд вон (123,2 млн доларів) відповідно.
Опитані Refinitiv аналітики очікували операційний прибуток на рівні 79 млрд вон. Попередні два квартали були збитковими для LG Display, а до цього компанія отримувала виключно прибуток протягом шести років.
У липні-вересні 2018 року OLED-бізнес LG Display вперше став прибутковим. Скільки саме приніс він компанії, не уточнюється.
Аналітик eBest Securities Ео Кью-цзінь (Eo Kyu-jin) каже, що OLED-бізнес, розвиток якого дорого обходиться LG Display, показує недостатньо високі для нарощування прибутку результати, а ціни на такі панелі вже почали падати.
“Попит знову знизиться після закінчення святкового сезону в четвертому кварталі”, – попереджає експерт.
Фінансовий директор LG Display Кім Сан-дон (Kim Sang-don) заявив, що компанія продовжить розширювати свій асортимент OLED-продуктів і прагнути до збільшення прибутку. Для цього планується також розвивати РК-дисплеї, але тільки ті, які виділяються на тлі конкурентів, додав він.
За даними Nikkei, наступного року LG Display має намір випустити 4 млн OLED-екранів для телевізорів, що на 40% більше наміченого на 2018 рік обсягу в 2,8 млн панелей.
Південнокорейський вендор збирається продавати OLED-продукцію японським і китайським ТВ-виробникам, а також своїй сестринській компанії LG Electronics, лідеру світового ринку OLED TV.
За оцінками британської дослідницької компанії Euromonitor, світові продажі OLED-телевізорів в 2018-му повинні збільшитися на 66% в порівнянні з попереднім роком і досягти 2,54 млн штук.
Також передбачається, що в міру розширення OLED-виробництва компанія буде збільшувати і капітальні вкладення в розвиток цієї технології. У 2017 році LG Display інвестувала в цей напрямок 5 трлн вон, а в цьому році бюджет витрат компанії очікується на рівні 9 трлн вон (понад 8 млрд доларів). Близько 80% із запланованої суми має піти на подальше удосконалення OLED-технології, а решту 20% компанія вкладе, в тому числі, у виробництво РК-продукції.
За матеріалами: internetua.com
Поділитися новиною