Найбільший у світі авіадвигун випробують на літаку


Найбільший у світі авіадвигун випробують на літаку

Американська компанія General Electric підготувала дослідний зразок перспективного турбовентиляторного реактивного двигуна GE9X до заключного етапу сертифікаційних льотних випробувань, за підсумками яких силова установка буде допущена до встановлення на новий пасажирський лайнер Boeing 777X.

Як пише Aviation Week, найближчим часом силову установку змонтують на літаючу лабораторію Boeing 747-400. Заключний етап сертифікаційних льотних випробувань почнеться в листопаді поточного року і завершиться насесні 2019-го. У міру розробки авіаційні двигуни проходять серію різних випробувань, які спочатку проводяться на спеціальних стендах на землі, а потім вже на літаючих лабораторіях у повітрі.

Такі випробування дозволяють оцінити реальні характеристики силових установок, а також перевірити роботу всіх систем авіадвигуна в різних умовах. Льотні випробування, наприклад, дозволяють перевірити роботу двигуна в умовах динамічних навантажень, мінливої ​​інтенсивності набігаючого повітряного потоку, температури повітря і сотень інших умов.

На основі даних, отриманих за підсумками наземних і льотних випробувань нових двигунів, фахівці приймають рішення, чи може силова установка бути безпечно змонтована на літак, для якого вона розроблялася. GE9X створюється для перспективного пасажирського лайнера Boeing 777X.

Це буде найбільший в світі дводвигуновий лайнер. Розробка GE9X ведеться з 2012 року. Діаметр вентилятора цього двигуна становить 3,4 метра, а діаметр його повітрозабірника – 4,5 метра. Для порівняння, діаметр GE9X всього на 20 сантиметрів менший від діаметра фюзеляжу лайнера Boeing 767 і на 76 сантиметрів більший від діаметра фюзеляжу лайнера Boeing 737. Нова силова установка може розвивати тягу до 470 кілоньютон. GE9X має вкрай високу ступінь двоконтурності – 10:1.

Цей показник дозволяє двигуну підтримувати високу потужність, споживаючи значно менше палива в порівнянні з іншими двигунами. Довжина лайнера Boeing 777X, на який будуть встановлені GE9X, в залежності від версії складе 69,8 або 76,7 метра, а розмах крила – 71,8 метра. Літак отримає складне крило, завдяки якому зможе поміщатися в стандартному авіаційному ангарі. Розмах складеного крила B777X складе 64,8 метра. Максимальна злітна маса лайнера складе 351,5 тонни. Літак зможе виконувати польоти на відстань до 16,1 тисячі кілометрів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування