"Китай" як бренд оцінено в $12.8 трлн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Китай" як бренд оцінено в $12.8 трлн

Світ
727
Національний бренд “Китай” оцінений міжнародними експертами в $12,8 трлн.
Про це йдеться в доповіді консалтингової компанії Brand Finance, на яку посилається sinorusfocus.
Вартість національного бренду КНР за рік зросла на 25%, він знаходиться на другому місці в глобальному рейтингу, поступаючись лише американському, який оцінили в $25,9 трлн.
За словами аналітиків Brand Finance, національний бренд КНР стрімко зміцнюється з кількох причин. Це, зокрема, “гарантована урядом прихильність вільній торгівлі, відкритості зовнішньому світу і захисту прав інтелектуальної власності, які забезпечують поліпшення підприємницького середовища на перспективу”.
Важливо і те, що Китай зі “світової фабрики” перетворюється на економіку, яка створює все більше глобальних брендів, таких як Huawei, Alibaba й інші, зазначили в Brand Finance. Дійсно, в останні роки відбулося бурхливе зростання китайського представництва в Топ-100 глобальних брендів.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас