"Китай" як бренд оцінено в $12.8 трлн


"Китай" як бренд оцінено в $12.8 трлн

Національний бренд “Китай” оцінений міжнародними експертами в $12,8 трлн.

Про це йдеться в доповіді консалтингової компанії Brand Finance, на яку посилається sinorusfocus.

Вартість національного бренду КНР за рік зросла на 25%, він знаходиться на другому місці в глобальному рейтингу, поступаючись лише американському, який оцінили в $25,9 трлн.

За словами аналітиків Brand Finance, національний бренд КНР стрімко зміцнюється з кількох причин. Це, зокрема, “гарантована урядом прихильність вільній торгівлі, відкритості зовнішньому світу і захисту прав інтелектуальної власності, які забезпечують поліпшення підприємницького середовища на перспективу”.

Важливо і те, що Китай зі “світової фабрики” перетворюється на економіку, яка створює все більше глобальних брендів, таких як Huawei, Alibaba й інші, зазначили в Brand Finance. Дійсно, в останні роки відбулося бурхливе зростання китайського представництва в Топ-100 глобальних брендів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування