Uber запустив у Великій Британії службу цілодобової телефонної підтримки — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Uber запустив у Великій Британії службу цілодобової телефонної підтримки

Фондовий ринок
161
Головне завдання сервісу замовлення таксі Uber полягає в тому, щоб зробити подорож для пасажира з пункту А в пункт Б максимально простою і зручною. Однак коли щось ішло не за планом, включаючи агресивну поведінку водія або вимогу непомірної плати, особливо скаржитися було нікому, бо швидко з’ясовувалося, що досить важко зв’язатися з кимсь в компанії з цього приводу.
Однак з нинішнього моменту все зміниться. Компанія Uber запустила у Великобританії службу цілодобової телефонної підтримки, в яку можуть звернутися зі скаргами або претензіями як пасажири, так і водії.
Uber раніше відмовлялася додати цю послугу, але після того, як у вересні минулого року регулятор відмовився продовжити ліцензію, компанії довелося переглянути свою позицію. Uber також неодноразово піддавалася критиці щодо того, як вона ставиться до своїх співробітників, тому запуск телефонної лінії для водіїв також, швидше за все, допоможе згладити ситуацію.
У червні цього року Uber домоглася отримання випробувальної ліцензії на роботу в Лондоні терміном на 15 місяців після того, як внесла певні корективи в свою бізнес-модель. Це дозволило їй поліпшити відносини з транспортним управлінням Лондона (TfL), яке відмовилося продовжувати ліцензію через низку порушень.
«Наша нова телефонна лінія 24/7 — останнє в серії поліпшень, які ми зробили для пасажирів та водіїв», — зазначив генеральний директор фірми у Великобританії Том Елвідж (Tom Elvidge).
За матеріалами:
internetua.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас