В Україні можуть зникнути книги відгуків і пропозицій — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні можуть зникнути книги відгуків і пропозицій

Казна та Політика
809
Мінекономрозвитку пропонує скасувати вимоги щодо ведення Книги відгуків і пропозицій для всіх підприємств роздрібної торгівлі та ресторанів.
Відповідний проект постанови КМУ “Про внесення зміни до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів” оприлюднено на сайті МЕРТ.
Зокрема, міністерство пропонує скасувати необхідність ведення Книги відгуків і пропозицій для суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі та ресторанного господарства.
Як зазначили в МЕРТ, це дозволить:
  • зменшити витрати бізнесу на адміністрування такого застарілого та неефективного інструменту як Книга відгуків і пропозицій;
  • виключити притягнення суб’єктів господарювання до відповідальності за відсутність на підприємствах роздрібної торгівлі (закладах ресторанного господарства) Книги відгуків і пропозицій і за недотримання порядку її ведення;
  • поліпшити бізнес-клімат.
За оцінкою Мінекономрозвитку, витрати адміністрування ведення Книги відгуків і пропозицій (придбання, оформлення, адміністрування, зберігання і т.п.) зменшаться на 517 грн на рік для одного суб’єкта роздрібної торгівлі та ресторанного господарства. Для всіх таких суб’єктів економія складе 122 млн 992 тис. 749 грн.
При цьому, залишаються вимоги до куточка споживача, в якому розміщується інформація про найменування власника або уповноваженого ним органу, адреси та номери телефонів органів, що забезпечують захист прав споживачів.
Мінекономрозвитку зазначає, що ведення Книги відгуків і пропозицій вже застаріло. Адже сьогодні в Україні достатньо дієвих інструментів для захисту прав споживачів, а також технічних можливостей для залишення відгуків і пропозицій в мережі інтернет (на сайті підприємця або на інших незалежних сайтах, де можна залишити відгук на будь-яку компанію), що є більш ефективними способами, оскільки в умовах ринкової конкуренції, підприємці самі зацікавлені в поліпшенні якості обслуговування клієнтів.
За матеріалами:
УНН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас