У "Київстарі" розповіли, чому погіршилася якість зв'язку


У "Київстарі" розповіли, чому погіршилася якість зв'язку

Якість мобільного зв’язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.

Про це розповів виконуючий обов’язки президента “Київстар” Олександр Комаров.

“По-перше, якість для нас – це святе. По-друге, якість – дуже суб’єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі, – він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента”, – сказав Комаров.

“Ми дивимося на клієнтську якість в тому числі і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року – 25: це дуже хороший показник”, – додав він.

За словами керівника “Київстар”, основна причина зв’язку, що погіршився – це обмін операторами своїми частотами.

“В рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії”, – говорить він.

“Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар – 140% зростання споживання data (даних – ред.)”, – заявив Комаров.

Топ-менеджер також назвав unlimited-пакети “смертовбивством для мобільної мережі”.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua