У "Київстарі" розповіли, чому погіршилася якість зв'язку — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У "Київстарі" розповіли, чому погіршилася якість зв'язку

Фондовий ринок
8756
Якість мобільного зв’язку може погіршуватися через сильне навантаження на мережі після швидкого зростання користування 3G/4G інтернетом.
Про це розповів виконуючий обов’язки президента “Київстар” Олександр Комаров.
“По-перше, якість для нас – це святе. По-друге, якість – дуже суб’єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі, – він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента”, – сказав Комаров.
“Ми дивимося на клієнтську якість в тому числі і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року – 25: це дуже хороший показник”, – додав він.
За словами керівника “Київстар”, основна причина зв’язку, що погіршився – це обмін операторами своїми частотами.
“В рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії”, – говорить він.
“Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар – 140% зростання споживання data (даних – ред.)”, – заявив Комаров.
Топ-менеджер також назвав unlimited-пакети “смертовбивством для мобільної мережі”.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас