59% керівників переконані, що завдяки ШІ зросте зарплата співробітників
Практично всі керівники вважають штучний інтелект (ШІ) важливим для вирішення стратегічних завдань їхніх організацій, свідчать результати глобального опитування Microsoft.
Такої думки дотримуються 94% респондентів, причому 37% характеризують цю технологію як “дуже важливу”, повідомляється в дослідженні “Інтелектуальна економіка: трансформація індустрій і суспільства під впливом штучного інтелекту”.
Топ-менеджери впевнені, що ШІ у найближчі роки поліпшить багато сфер їхнього бізнесу. Зокрема, він допоможе при впровадженні інновацій (89%), залученні і утриманні талановитих співробітників (85%), а також у розвитку продуктів (84%). Причому 27% опитаних вже впровадили ці технології в ключові бізнес-процеси і сервіси, а ще 46% готують пілотні проекти з їх використанням.
Також 59% керівників переконані, що завдяки ШІ зросте зарплата співробітників, а 56% пов’язують з ним підвищення рівня зайнятості у своїй країні або галузі.
Найбільш часто використовують ШІ для предиктивної аналітики, управління операціями в режимі реального часу, обслуговування клієнтів і ризик-менеджменту. Найбільш популярна сфера застосування при цьому різниться залежно від індустрії: респонденти з роздрібної торгівлі частіше вказують обслуговування клієнтів (31% порівняно з 21% у середньому по всіх галузях), а фінансовий сектор – виявлення шахрайських дій (25% до 16%).
Респонденти впевнені у позитивному впливі ШІ не тільки на розвиток їхнього бізнесу, але і на економіку в цілому протягом найближчих 5 років. Так, на їхню думку, він буде сприяти економічному розвитку (90%), підвищенню продуктивності (86%) та інноваційності (84%), а також створенню робочих місць (69%) і індустрії.
Основними стримуючими факторами при впровадженні таких технологій є фінансові ризики (42%), складнощі у розгортанні, якщо організація не має необхідних ресурсів (36%), а також пов’язані з навчанням співробітників труднощі (35%).
У дослідженні взяли участь понад 400 керівників вищої ланки з 8 країн (Франція, Німеччина, Мексика, Польща, ПАР, Таїланд, Великобританія і США). Сфери діяльності компаній включали фінансове обслуговування, охорону здоров’я та медико-біологічну галузь, виробництво, роздрібну торгівлю і державний сектор.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною