H&M відкрили в Україні в закритому режимі


H&M відкрили в Україні в закритому режимі

16 серпня шведський виробник одягу H&M провів закриту презентацію свого першого магазина в Україні. На вечірку запросили фешн-блогерів і українських зірок. Заради заходу служби торгового центру Lavina Mall, де рітейлер орендує 2,9 тис. кв. м. площі, закрили частину парковки і пожертвували зручністю гостей – від входу в ТЦ до магазину H&M протягнули червону доріжку, перетинати яку простим відвідувачам не дозволяли.

Що до самого H&M, то присутні на заході шопоголіки відзначили, що формат українського магазину дуже схожий на аналогічні супермаркети бренду в європейських торгових центрах. Але величезного вибору, який можна зустріти в окремо розташованих монобрендових магазинах тут немає.

Український H&M розділений на 4 умовні зони – жіноча, чоловіча, дитяча, а також товари для дому. Остання – відносно нова «фішка» шведів, яку нечасто можна зустріти в європейських торгових представництвах компанії.

Ціни в українському магазині в цілому відповідають європейським. H&M поки що ніяк не відреагував на ослаблення курсу гривні в серпні, тому в порівнянні з показниками початку літа цінники в національній валюті України навіть трохи виграють у порівнянні з європейськими.

Наприклад, футболка вартістю 149 грн оцінюється в €4,99. За офіційним курсом НБУ на 17 серпня це 157 грн.

А ось знижками українців H&M поки що не порадує. Червоних цінників в магазині виявити не вдалося. Щоправда, деякі, в основному дитячі речі можна придбати за програмою «3 за ціною 2-х» – стандартна для рітейлера практика.

Офіційне відкриття в суботу, 18 серпня.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування