149
За три місяці партії витратили на рекламу 46 млн (інфографіка)
— Фондовий ринок
Парламентські політичні партії протягом квітня-червня 2018 року сукупно витратили 150,2 млн гривень. При цьому третина суми була спрямована на оплату рекламних матеріалів.
Про це повідомляє сайт КВУ.
“Найбільше на рекламу витратила ВО Батьківщина – 24,8 млн грн. З них 20,8 млн грн було витрачено на рекламу по телебаченню і 3,7 млн – на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти)”, – йдеться в повідомленні комітету виборців.
Відзначають, що на другому місці за витратами на рекламу Самопоміч – 6,6 млн грн.
Радикальна партія Олега Ляшка витратила на рекламу 6,5 млн, Опозиційний блок – 4,2 млн, БПП – 3,1 млн, Народний Фронт – 0,9 млн.
Всього на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО Батьківщина, 49% – РПЛ, 27% – Опозиційного блоку, 21% – Самопомочі, 10% – БПП, 4% – НФ.
У КВУ стверджують, що Самопоміч, Опозиційний блок, БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, а Батьківщина – поєднала державні кошти з власними грошима партії.
Також партії витрачали кошти на утримання осередків (27,6 млн), заробітну плату (22,6 млн), оплату послуг і матеріальні витрати (21,4 млн) й оренду (16,3 млн).

За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною
Також за темою
Попит на іграшки Labubu охолов: акції Pop Mart втратили $13 млрд вартості
Microsoft нагадала про припинення підтримки Windows 10: що далі
Apple готує ще десять новинок до наступної весни
З жовтня у Вроцлаві закриють аеропорт — причини, терміни
ФГВФО продає земельну ділянку 1,7 га на Закарпатті
«Укрзалізниця» запускає додатковий поїзд між Кременчуком та Києвом