Стало відомо, коли Шулявський міст закриють для руху — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Стало відомо, коли Шулявський міст закриють для руху

Казна та Політика
629
У Києві почалися роботи з перекриття з’їздів на Шулявському шляхопроводі для початку будівельних робіт та реконструкції розв’язки.
Про це йдеться у відповіді Департаменту транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації на запит ЕП.
“На сьогодні ведуться підготовчі роботи на Шулявському шляхопроводі. Будівельні роботи будуть розпочаті незабаром у встановленому порядку”, – йдеться у відповіді.
Розпорядження КМДА “Про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана у Солом’янському районі м. Києва” було видано ще в листопаді 2007 року.
Замовником реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги є комунальне підприємство “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва”.
У квітні 2018 року було видано розпорядження “Про тимчасове обмеження руху транспортних засобів на перетині проспекту Перемоги з вул. Гетьмана”.
Як заявив в ефірі телеканалу “Київ” головний інженер КП “Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд” Олександр Здольник, частину розв’язки шляхопроводу біля станції метро “Шулявська” в Києві перекриють вже 18 серпня.
За його словами, сам міст вже почали розбирати, але рух по ньому поки не зупинили. Тільки обмежили рух на заїздах поруч з шляхопроводом.
“Ми перекриваємо з’їзди з вулиці Гетьмана на проспект Перемоги і перекриваємо з’їзди з проспекту Перемоги на вулицю Довженка з метою забезпечення можливості перекладки інженерних мереж в цьому вузлі”, – розповів Здольник.
Нагадаємо, Київська міська державна адміністрація своїм розпорядженням №1148 затвердила проект реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана.
Це сталося на наступний день після того, як комісія Київради з питань транспорту не підтримала петицію киян, що передбачає проведення міжнародного конкурсу на кращий проект реконструкції.
Затверджений КМДА проект передбачає будівництво неповної “конюшини” з трьома з’їздами (замість класичних для “конюшини” чотирьох).
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас