Apple змінить стратегію бізнесу на індійському ринку в спробі наростити продажі


Apple змінить стратегію бізнесу на індійському ринку в спробі наростити продажі

Не секрет, що на ринку Індії Apple має дуже слабкі позиції. За півроку в країні було реалізовано менше ніж 1 млн смартфонів iPhone. Для порівняння, Xiaomi за той же період продала 19 млн.

Читайте також: Аpple порівняли з країнами: які місця в рейтингах посідає приватна компанія

Зараз Apple займає 1% ринку смартфонів Індії, знаходиться на 11 місці, до того ж її продажі падають. Дві провідні роздрібні мережі стверджують, що зараз продажі iPhone впали до рівня однієї третини від січневих. Одна з причин — спад інтересу до старих моделей на кшталт iPhone SE, iPhone 6 і 6 Plus через їх моральне старіння. А більш сучасні апарати Apple більшості просто не по кишені.

А індійський ринок для Apple, як і для багатьох інших виробників, вкрай важливий, бо у нього величезний потенціал на майбутнє.

Apple має намір змінити стратегію на індійському ринку, щоб підняти продажі. Зокрема, нова стратегія орієнтована на поліпшення роздрібних операцій, відкриття фірмових магазинів, перегляд відносин з незалежними роздрібними торговцями, а також покращення та оптимізацію фірмового ПЗ.

Наприклад, до 2020 року Apple обіцяє випустити спеціальну версію Apple Maps для Індії, яка буде адекватно працювати в країні. Зараз нею там майже не користуються.

Що стосується фірмових магазинів, компанія сподівається відкрити перші три в наступному році.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
В Контексті Finance.ua