Французький аеропорт повертатиме конфісковані предмети за додаткову плату


Французький аеропорт повертатиме конфісковані предмети за додаткову плату

Пасажирам паризького аеропорту Руассі-Шарль-де-Голль запропоновано нову послугу з поверненню вилучених при огляді речей. Речі можна буде отримати назад за додаткову плату.

Через найбільші термінали Руассі 2E і 2F на добу проходить до 100 тисяч пасажирів.

Читайте також: В аеропорту Жуляни розширюють міжнародний термінал

Сервіс Tripperty дозволить залишити конфісковані речі на тимчасове зберігання в аеропорту. На вилучені предмети наклеюється індивідуальний номер і їх можна забрати після прильоту назад. Також можливий варіант поштового відправлення за будь-якою вказаною пасажиром адресою в будь-яку точку світу.

Найчастіше у пасажирів конфіскують рідини в упаковці більше 100 мілілітрів. Нерідко жертвою цієї заборони стають дорогі парфуми в подарунковій упаковці. На другому місці – колючі та ріжучі предмети, ножі і сокири, включаючи сувенірні та мисливські.

Зустрічається і екзотика: наручники і гантелі, а також металеві кейси. Співробітники аеропорту змушені вилучати заборонений до провезення багаж у 13% пасажирів, а це тонни товарів і особистих речей.

Торік загальна маса вилученого в паризькому аеропорту склала 14 тонн. Всі речі були знищені на митниці, як того вимагає закон. Скарги і звернення пасажирів, які вимагали змінити ситуацію, змусили керівництво аеропорту створити новий сервіс.

Після тестового запуску сервісу, розробленого Управлінням паризьких аеропортів (ADP) і державною поштовою компанією La Poste, від пасажирів, задоволених тим, що їм не довелося розлучитися з дорогою покупкою, подарунком або пам’ятною річчю, надійшла маса вдячних відгуків.

Очікується, що найближчим часом послугу буде поширено на всі термінали аеропорту.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua