У КМДА заявили про відновлення робіт на Подільсько-Воскресенському мосту


У КМДА заявили про відновлення робіт на Подільсько-Воскресенському мосту

На Подільсько-Воскресенському мосту, який довгі роки стоїть довгобудом, помітне пожвавлення. Як розповіли в мерії, зараз на об’єкті виконуються роботи з укрупнення в’язів (з’єднувальні конструкції), які піднімуть на висоту і з’єднають з аркою з точністю до 3 міліметрів, варять стики арки і проводять антикорозійний захист конструкцій. Наступного року планується повністю змонтувати в’язи і демонтувати тимчасові багатотонні опори моста, пише Сегодня.

Як розповів заступник голови КМДА Дмитро Давтян, вже розроблені проект монтажу в’язів і проект проведення геодезичних робіт з цілодобовим спостереженням.

“Днями було встановлено ​​першу зміцнювальну конструкцію. До кінця року буде встановлено 14 в’язів, а на початку наступного року – ще чотири, також продовжено бетонування дорожньої частини моста до правого берега”, – повідомив чиновник.

За його словами, через великий обсяг робіт виконати все в найкоротші терміни не вдасться.

“Використовувати проект в тому вигляді, в якому він зараз є, неможливо, він не відповідає нинішнім вимогам”.

Згідно з тендером переможець повинен буде визначитися з необхідністю відчуження додаткових земельних ділянок і передбачити кошти на компенсацію для землекористувачів, чиї майнові інтереси можуть бути порушені будівництвом. Йдеться про перенесення дач з Русанівських і Воскресенських садів на вул. Радистів. До слова, частина з них, як розповіли в мерії, вже була викуплена.

У частині проектної документації необхідно передбачити будівництво лінії метрополітену від дамби Русанівських садів до майбутньої станції метро “Райдужна” (буде розташована на території нинішніх Русанівських садів), авто- або залізничну дорогу від мостового переходу по проспекту Шухевича з будівництвом транспортної розв’язки, яка буде примикати до мосту в урочищі Горбачиха, зведення шляхопроводу на перетині дороги з проспектом Шухевича, зовнішнє LED-освітлення, її конструкція повинна бути пристосована для пересування людей з обмеженими можливостями, велодоріжки, зміцнення схилів, благоустрій прилеглої території.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua