Названо хіти продажів в українських інтернет-магазинах — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Названо хіти продажів в українських інтернет-магазинах

Особисті фінанси
2846
Група компаній EVO провела дослідження, щоб з’ясувати: хто з жителів міст-мільйонників і що найчастіше купує в інтернеті. Дослідження показало зв’язок між віком і рівнем доходу. Чим молодші користувачі, тим частіше вони роблять покупки в інтернеті.
Серед активних онлайн-покупців більше людей з високим рівнем доходу. Близько половини користувачів вказали, що купують в онлайні і офлайні рівною мірою.
  • Товари-лідери за купівлею в інтернеті:
  • техніка та електроніка;
  • одяг, взуття, аксесуари;
  • косметика і парфумерія.
  • товари повсякденного використання;
  • доставка готової їжі;
  • товари для дітей.
Основний бар’єр для товарів цієї категорії в інтернеті – складність уточнити параметри і характеристики речі. Для багатьох важливо побачити товар наживо, помацати його.
Для більшості категорій основними перевагами купівлі в інтернеті залишаються вигідні ціни, широкий асортимент (можна знайти набагато більше, ніж в звичайному магазині) і зручність (не потрібно нікуди йти/їхати). Ці переваги може використовувати будь-який інтернет-підприємець для залучення клієнтів.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас