Названо хіти продажів в українських інтернет-магазинах


Названо хіти продажів в українських інтернет-магазинах

Група компаній EVO провела дослідження, щоб з’ясувати: хто з жителів міст-мільйонників і що найчастіше купує в інтернеті. Дослідження показало зв’язок між віком і рівнем доходу. Чим молодші користувачі, тим частіше вони роблять покупки в інтернеті.

Серед активних онлайн-покупців більше людей з високим рівнем доходу. Близько половини користувачів вказали, що купують в онлайні і офлайні рівною мірою.

  • Товари-лідери за купівлею в інтернеті:
  • техніка та електроніка;
  • одяг, взуття, аксесуари;
  • косметика і парфумерія.
  • товари повсякденного використання;
  • доставка готової їжі;
  • товари для дітей.

Основний бар’єр для товарів цієї категорії в інтернеті – складність уточнити параметри і характеристики речі. Для багатьох важливо побачити товар наживо, помацати його.

Для більшості категорій основними перевагами купівлі в інтернеті залишаються вигідні ціни, широкий асортимент (можна знайти набагато більше, ніж в звичайному магазині) і зручність (не потрібно нікуди йти/їхати). Ці переваги може використовувати будь-який інтернет-підприємець для залучення клієнтів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Особисті фінанси
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
В Контексті Finance.ua