2849
Названо хіти продажів в українських інтернет-магазинах
 — Особисті фінанси
Група компаній EVO провела дослідження, щоб з’ясувати: хто з жителів міст-мільйонників і що найчастіше купує в інтернеті. Дослідження показало зв’язок між віком і рівнем доходу. Чим молодші користувачі, тим частіше вони роблять покупки в інтернеті. 
Серед активних онлайн-покупців більше людей з високим рівнем доходу. Близько половини користувачів вказали, що купують в онлайні і офлайні рівною мірою.
- Товари-лідери за купівлею в інтернеті:
- техніка та електроніка;
- одяг, взуття, аксесуари;
- косметика і парфумерія.
- товари повсякденного використання;
- доставка готової їжі;
- товари для дітей.
Основний бар’єр для товарів цієї категорії в інтернеті – складність уточнити параметри і характеристики речі. Для багатьох важливо побачити товар наживо, помацати його.
Для більшості категорій основними перевагами купівлі в інтернеті залишаються вигідні ціни, широкий асортимент (можна знайти набагато більше, ніж в звичайному магазині) і зручність (не потрібно нікуди йти/їхати). Ці переваги може використовувати будь-який інтернет-підприємець для залучення клієнтів.
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
«Продовжені» закордонні паспорти більше не діятимуть: що змінюється з 29 жовтня
Де найбільші та найменші ціни на електроэнергію для населення в Євросоюзі (інфографіка)
Чи добре ви керуєте грошима? Перевірте себе (тест)
У Києві житло у 5−10 разів дешевше, ніж у столицях ЄС
Чорна п’ятниця 2025: українці все менше довіряють знижкам — чому так (інфографіка)
У Німеччині підвищують погодинну ставку мінімальної зарплати
