520
Тільки в Японії: Coca-Cola вперше випустила в продаж алкогольний напій
— Фондовий ринок
Перший в історії Coca-Cola алкогольний напій надійшов у продаж в Японії.
Про це повідомляє видання Meduza.
Напій Lemon-Do в трьох варіантах міцності – 3, 5 і 7% – з’явився в магазинах в понеділок, 28 травня.
Банка об’ємом 350 мл коштує 150 єн (близько 40 гривень).
За межами Японії Lemon-Do, рецепт якого тримається в суворому секреті, Coca-Cola продавати не планує.
Зазначимо, Coca-Cola планує завоювати частку в сегменті “чжухай” – напоїв з фруктовими смаками, що містять близько 5% алкоголю.
Ринок напоїв “чжухай”, за даними японських аналітиків, з 2013 року демонструє щорічне зростання на 5-25%.
Coca-Cola, як і інші виробники газованих безалкогольних напоїв, останні роки стикається зі зниженням продажів по всьому світу.
Така тенденція пов’язана з тим, що споживачі скорочують споживання напоїв, що містять цукор.
За матеріалами: Медуза
Поділитися новиною