1862
CRM-системи стали найбільшим сегментом ринку в 2017 році
— Технології&Авто
Дослідження, проведене аналітиками компанії Gartner, свідчить про те, що системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) стали найбільшим сегментом світового ринку програмного забезпечення (ПЗ) в минулому році.
CRM — це прикладний софт, призначений для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами), зокрема, для підвищення рівня продажів, оптимізації маркетингу і поліпшення обслуговування шляхом збереження інформації про клієнтів і історії взаємин з ними, встановлення і поліпшення бізнес-процесів і подальшого аналізу результатів.
Отже, повідомляється, що в 2017 році виручка від реалізації систем CRM досягла $39,5 млрд. В результаті таке програмне забезпечення за обсягом продажів випередило системи управління базами даних (СУБД), які принесли $36,8 млрд доходу.
Експерти Gartner вважають, що в поточному році попит на CRM-рішення продовжить зростати. Збільшення виручки прогнозується на рівні 16%. Таким чином, обсяг цього сегмента в грошовому вираженні може досягти $45,8 млрд.
Відзначимо, що зараз системи CRM поширюються в тому числі за моделлю SaaS (програмне забезпечення як послуга), тобто через хмарні платформи. Основна перевага моделі SaaS для споживача полягає у відсутності витрат, пов’язаних зі встановленням, оновленням і підтримкою працездатності обладнання та розгорнутого софту.
За матеріалами: Servernews
Поділитися новиною
Також за темою
Google випустить дві моделі смартокулярів із ШІ (відео)
У світі падає попит на електромобілі, традиційні авто знову в тренді — EY
Smart анонсував свій перший великий седан (фото)
Названо найкращі «народні» моделі iPhone
Mercedes-Benz випустив новий сімейний електрокросовер (фото)
Kia представила футуристичний концепт автомобіля
