Корпоративні закупівлі мобільних пристроїв зросли на 7%


Корпоративні закупівлі мобільних пристроїв зросли на 7%

Дані ряду проведених досліджень свідчать, що бізнес намагається відійти від традиційної стратегії, при якій співробітники користуються своїми особистими смартфонами і планшетами в робочих цілях. Альтернативою стає закупівля пристроїв самими корпораціями.

Великі корпорації намагаються знайти більш вигідні способи забезпечення корпоративної мобільності, ніж популярна на сьогоднішній день модель BYOD (Bring Your Own Device – «Принеси свій пристрій»). Про це свідчать результати дослідження, проведеного аналітиками компанії CCS Insight.

«60% опитаних нами компаній в останні три роки використовували стратегію BYOD, і вони поки не готові від неї відмовлятися, – каже віце-президент CCS Insight Нік МакКуайр (Nick McQuire). – Але потрібно розуміти, що, коли ми говоримо про BYOD, диявол криється в дрібницях. І BYOD – далеко не єдиний існуючий варіант».

Результати дослідження показали, що за останній рік корпоративні закупівлі мобільних пристроїв зросли на 7%. Це свідчить про підвищення популярності альтернативної стратегії COPE/COBO.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування