GoPro представила екшен-камеру HERO вартістю $200


GoPro представила екшен-камеру HERO вартістю $200

Світова слава GoPro, яку їй забезпечили екшен-камери сімейства HERO, не вберегла компанію від провальних ініціатив. Спроба вийти на ринок БПЛА з дроном Karma, відверто слабкий попит на модель HERO5 Black і небажання керівництва компанії змінювати поточний курс розвитку бренду призвели до тяжкого фінансового становища іменитого виробника. Продукція GoPro запекло бореться за збереження позицій на ринку, її атакують з усіх боків доступні екшен-камери з Китаю. Відчутна різниця в ціні між екшен-камерами GoPro і найближчими конкурентами, що пропонують більш доступні альтернативи, передбачає деякі відмінності у функціональному плані. Однак не завжди вартість камер сімейства HERO виправдана її перевагами над аналогами. Та й аналоги підбираються все ближче до GoPro, володіючи схожим набором можливостей за значно меншу суму покупки.

Нескінченна низка збиткових фінансових кварталів GoPro, що змусили піти на масові скорочення персоналу, змусили керівництво американської компанії переглянути поточний підхід у веденні бізнесу. Радикальні зміни не змусили себе довго чекати: GoPro готова задовольнити попит в незвичному для себе ціновому сегменті. Про це свідчить реліз найбільш доступної екшен-камери, придбання якої точно не вдарить по кишені, як це було з GoPro HERO6 Black.

Анонсована модель «GoPro Hero» без будь-яких цифрових індексів в назві влаштувалася в тій же ціновій групі, що і камера YI 4K Action Camera, що просувається Xiaomi. Такий підхід обіцяє шанувальникам GoPro розширення асортименту компанії збалансованим засобом для зйомки в екстремальних умовах вартістю всього $200.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування