Французький фінрегулятор відніс криптовалютні продукти до деривативів, заборонив їх рекламу онлайн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Французький фінрегулятор відніс криптовалютні продукти до деривативів, заборонив їх рекламу онлайн

Фінтех і Картки
261
Французький регулятор Autorite des Marches Financiers (AMF) вважає, що фінансові продукти, в основі яких лежать криптовалюти, повинні регулюватися як деривативи, пише газета Financial Times.
Це означає, що онлайн-платформам буде потрібен дозвіл на торгівлю подібними контрактами. Крім того, вони більше не зможуть рекламувати контракти на криптовалюти онлайн.
Тим часом, правова класифікація криптовалют сама по собі залишається неоднозначною, глобальні регулятори так і не дали чіткого керівництва, чи слід їх вважати активом, подібно, наприклад, до валют або сировинних товарі.в
Тепер французьким онлайн-платформ буде потрібен дозвіл, щоб запропонувати інвесторам фінансові продукти, засновані на криптовалютах, в зв’язку з введенням директиви ЄС “Про ринки фінансових інструментів” (MiFID II), зазначають в AMF.
AMF дійшов висновку, що криптовалютні контракти з грошовими розрахунками повинні класифікуватися як деривативи незалежно від того, як класифікуються юридично самі криптовалюти”, – йдеться в повідомленні регулятора.
“Платформи, що пропонують ці продукти, повинні підкорятися відповідним вимогам, – зазначають в AMF. – Ці контракти не повинні рекламуватися онлайн”.
В останні місяці кілька брокерів почали пропонувати інвесторам можливість торгівлі бінарними опціонами на криптовалюти, причому в багатьох випадках умови торгівлі передбачають високий рівень левереджу.
Рішення AMF може стати орієнтиром для інших регуляторів, які оцінюють ринок криптовалют.
Регулюючі органи як в ЄС, так і в Великобританії раніше попереджали про високі ризики, супутні торгівлі контрактами на криптовалюти.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас