Baidu розробила алгоритм, що передбачає популярність товарів


Baidu розробила алгоритм, що передбачає популярність товарів

Baidu робить ще один крок у бік повної автоматизації магазинів. Коли люди вже майже звикли до того, що в майбутньому касирів замінять роботи, китайський пошуковий гігант розробляє алгоритм, який замінить менеджерів із закупівель. Вони будуть не потрібні, коли комп’ютер зможе спрогнозувати попит на певний товар, розповідає South China Morning Post.

До цього дня тільки досвідчений менеджер супермаркету міг визначити, скільки потрібно замовити швидкопсувних продуктів на наступний день, щоб задовольнити попит і не довелося нічого викидати. Такий фахівець повинен враховувати прогноз погоди, статистику попередніх днів і місце розташування магазину, щоб точно скласти прогноз попиту на певний товар і зробити потрібне замовлення.

Але тепер оператор одного з найбільших китайських пошукачів Baidu запевняє, що скоро навички цих менеджерів стануть непотрібними. Потреба у менеджері, який робить замовлення на наступний день, відпаде. У компанії говорять, що робити це буде не людина, а алгоритм. Baidu повідомляє, що її програмісти створили модель, яка може точно передбачити рівень попиту на той чи інший продукт в конкретний день тижня.

З історичних даних про попит на різні товари в період свят, дощових днів, взимку або влітку компанія виділила 70 основних ознак, за якими можна будувати прогноз. Така система може підказати відповідальному за закупівлі, скільки позицій того чи іншого товару потрібно замовити на наступний день. Компанія випробувала технологію в 10 китайських магазинах. Вона допомогла збільшити продажі на 20% і скоротити відходи на 30%.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування