Facebook запатентувала оцінку класової приналежності користувачів
Компанія Марка Цукерберга запатентувала методику для визначення соціально-економічного статусу користувачів. За допомогою статистичної моделі Facebook дізнається, до якого класу належить людина в залежності від її освіти, місця проживання та історії поїздок. На розробку звернули увагу аналітики CBInsights.
У новому патенті Facebook описано систему визначення класової приналежності користувачів. Для цього компанія планує застосовувати «дерево прийняття рішень» – популярний інструмент, який використовують при складанні статистики та аналізу даних.
Система буде враховувати призначені для користувача дані, які є в розпорядженні Facebook. Соціально-економічне становище залежатиме від віку людини, рівня освіти, місця проживання, кількості гаджетів і наявності власного житла. Враховуватимуться також патерни користування інтернетом і історія подорожей.
Значимість деяких факторів залежить від віку. Так, для 20-річних користувачів наявність власного житла не грає великої ролі, а для 30-40-річних цей фактор може мати вирішальне значення при визначенні статусу.
Як зазначають в CBInsights, метод дозволить соціальній мережі визначити, до якого з трьох класів належить користувач. У патенті для прикладу наводиться тільки середній клас, два інші не названі. Для класифікації FB буде використовувати дані опитувальників, що застосовуються при маркетингових дослідженнях.
У патентній заявці Facebook відзначає, що технологія призначена для третіх осіб, які хочуть з більшою точністю зорієнтувати свої товари і послуги на онлайн-користувачів. До третім осіб патент відносить приватні корпорації та благодійні організації.
За матеріалами: hightech.fm
Поділитися новиною