Автономні тягачі усунуть дефіцит далекобійників в США


Автономні тягачі усунуть дефіцит далекобійників в США

Як правило, про роботів на виробництві кажуть в зв’язку з людьми, яких вони цієї роботи позбавляють. Проте в Каліфорнії інша ситуація: у штаті, де розташована Кремнієва долина і Голлівуд, молодь зовсім не прагне працювати далекобійниками, хоча інколи за кермом можна заробити $54 на годину. Там автономних вантажівок чекають як порятунку.

За підсумками 2016 року в США не були зайняті понад 36 тисяч вакансій далекобійників. Левова частка припадає на Каліфорнію — найбільш економічно розвинений штат країни. До 2026 року при збереженні нинішнього тренду дефіцит досягне 174 тисяч. «Для цієї сфери автоматизація — і особливо автономні автомобілі — боже благословення», — пише Motherboard.

Представники транспортних компаній впевнені, що справа не в грошах. Зараз на роботах, які частково субсидує штат Каліфорнія — наприклад, доставці пошти або обслуговуванні важливих будівництв — водій вантажівки може заробити $54 на годину. «Ви можете засипати їх усіма грошима світу. Молодь просто не хоче цим займатися», — говорить Джо Расковач, представник асоціації вантажоперевезень Western States Trucking. «Деякі наші члени молять послати їм водіїв», — стверджує він. Середній вік американського далекобійника зараз — 49-52 роки.

При цьому на шляху до появи безпілотних вантажівок на реальних дорогах є не тільки технологічні перешкоди. Впливова профспілка, яка представляє багатьох далекобійників, домоглася вилучення із законопроекту SELF DRIVE Act вантажних машин. Міркування безробіття переважили цього разу навіть запевнення в тому, що на дорогах стане безпечніше. (У це, однак, вірять не всі пересічні американці).

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування