1460
Starbucks розглядає вихід на український ринок - Кличко
— Фондовий ринок
Американська мережа кав’ярень Starbucks вивчає питання про вихід на ринок України, повідомив мер Києва Віталій Кличко, виступаючи на панелі в Українському Домі в Давосі в середу.
При цьому він запевнив, що зробить все можливе для заходу американської мережі кав’ярень в Україну.
Перший в історії Український Дім в Давосі (Швейцарія) проходить під час щорічної зустрічі в рамках Всесвітнього економічного форуму в січні 2018 року. Український Дім буде працювати протягом тижня під гаслом “Україна: Креативність. Інновації. Можливості” і покликаний стати динамічним дискусійним хабом. Український Дім продемонструє глобальним лідерам бізнесу, політики та громадянського суспільства інвестиційний потенціал і бізнес-можливості України. Український Дім відкритий з 22 до 26 січня 2018 року.
Організатором проекту виступає Українська асоціація венчурного і приватного капіталу (UVCA) в партнерстві з Western NIS Enterprise Fund і Фондом Віктора Пінчука.
Традиція організації так званих “домів” у Давосі – не нова. Протягом багатьох років її створювали уряди, великі корпорації і серйозні організації. Зараз, вперше за 50 років існування форуму Україна прогресує, в повній мірі розкриває потенціал і надійно підтримує свій імідж європейського хабу технологій і інновацій.
Золотим спонсором Українського Дому є компанія Ciklum, Срібним спонсором – Асоціація “ІТ України”.
Спонсорами дискусійних панелей є Horizon Capital, Bitcoin Foundation Ukraine, AgroHub, UNIT.City, Hacken, Northland Power і SocialBoost.
Склад Організаційного комітету Українського Дому (UHOC): Алекса Чопівський, директор UHOC; Андрій Колодюк (UVCA); Ольга Афанасьєва (UVCA); Ярослава Джонсон (WNISEF); Світлана Гриценко (Victor Pinchuk Foundation); Олена Кошарна (Horizon Capital) і Марина Вишегородська (Асоціація “ІТ України”). Проект реалізується у співпраці з UkraineInvest і Національною інвестиційної радою України.
Довідка Finance.ua:
- Starbucks Corporation – американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав’ярень.
- На грудень 2016 року мережа Starbucks об’єднувала понад 24 тис. торгових точок по всьому світу.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Apple показала новий MagSafe-акумулятор, який продовжує життя iPhone Air
Боротьба з контрабандними iPhone: що пропонує Гетманцев
«Укроборонпром» збільшив виторг до $3 млрд і потрапив у топ-50 найбільших оборонних компаній світу
68% компаній продовжують інвестувати в українські надра, попри війну — дослідження
АМКУ дозволив UPG взяти в оренду іще 75 автозаправок групи Приват
Apple виплатить $95 млн у справі про прослуховування Siri