Електробаржі замінять тисячі фур в Голландії і Бельгії


Електробаржі замінять тисячі фур в Голландії і Бельгії

Проект Port-Liner отримав грант від Євросоюзу: вже в серпні по каналу Вільгельміна попливуть перші баржі на електротязі. Один такий корабель зможе замінити сотні великовантажних вантажівок і поліпшить екологію набагато швидше, ніж поступовий перехід на електровантажівки від Teslа, запевняють автори амбітного проекту.

Електробаржі будуть курсувати по каналу, що зв’язує Амстердам, Антверпен і найбільший європейський порт Роттердам. Завдання першої стадії проекту — вивести в канал шість кораблів. За розрахунками Port-Liner, баржі з нульовим вихлопом покриють річну потребу в 23 тисячах великовантажних автомобілів з двигунами на солярці, повідомляє видання Loadstar

Головна технологічна новація проекту полягає в тому, що акумулятори знаходяться в знімному боксі. Їх заряджають на березі, встановлюють на баржу — і можна відпливати. Зарядкою займеться концерн Eneco — там обіцяють використовувати для цього тільки вітрові та сонячні енергетичні установки.

Одна баржа може перевозити до 280 стандартних портових контейнерів. Port-Liner запевняють, що корабель міг би взяти й більше, але доводиться враховувати висоту мостів над каналами в Голландії і Бельгії. На комп’ютерній моделі контейнери встановлено в чотири яруси.

Ідея використовувати електрику в енергетичних установках кораблів зовсім не нова — на зорі XX століття електромотори цілком могли конкурувати з тодішніми кволими двигунами внутрішнього згоряння. Зараз вона відроджується на новому витку технології.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua