Procter&Gamble в 2017 р. інвестував $2 млрд в інновації


Procter&Gamble в 2017 р. інвестував $2 млрд в інновації

Компанія Procter&Gamble, найбільший світовий виробник споживчих товарів, у 2017 році інвестувала $2 млрд на розробку нових продуктів, удосконалення існуючих товарів.

“Ми приділяємо величезну увагу інноваційним рішенням. Компанія витрачає близько $2 млрд на рік на розробку нових продуктів і поліпшення вже існуючих товарів. Завдяки інноваційним розробкам центру продажі компанії складають близько $65 млрд, прибуток – близько $15 млрд”, – повідомив директор Інноваційного центру P&G в Брюсселі Девід Інграм журналістам в ході презентації роботи компанії.

У 2017 році компанія запустила на українському ринку близько 30 оновлених продуктів таких брендів, як Pampers, Gillette, Lenor, Always Platinum, Tide Baby, Pantene, які розроблялися в одному з 15 інноваційних центрів P&G.

За словами Д. Інграма, в Інноваційному центрі P&G в Брюсселі вісім років працювали над створенням капсул Ariel Pods, які зараз представлені на українському ринку. У процесі розробки знадобилося зареєструвати 50 патентів на нові рішення компанії. Зараз це бізнес з оборотом у $2 млрд.

Крім того, розроблявся покращений кондиціонер для білизни Lenor, який вийшов на ринок України цієї осені, в упаковці якого використовують перероблений пластик.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування