Наймасштабніші довгобуди України (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Наймасштабніші довгобуди України (інфографіка)

Казна та Політика
3284
В новітній українській історії є чимало прикладів не надто вдалих проектів, які починалися як щось важливе і масштабне, але в ході реалізації раптом стикалися з перешкодами – то зникали кошти, то попадався нечистий на руку підрядник, то політична і економічна кон’юнктура раптом ставала несприятливою для продовження робіт. Так і стоять по всій країні недобудовані мости, атомні енергоблоки, гідроелектростанції, лікарні…
Один з таких прикладів щодня муляє очі киянам, особливо тим, яким доводиться подорожувати з Лівого берега Дніпра на Правий або навпаки. Це Подільсько-Воскресенський міст, який цілком міг би стати окрасою міста, покращивши наземний трафік, а в перспективі – забезпечивши можливість провести метро на Троєщину. Однак поки що мешканці столиці змушені «милуватися» іржавими металевими конструкціями, що стирчать з Дніпра…
Такі проекти – більш або менш масштабні – можна знайти в кожному регіоні країни.
Що стосується київського Подільсько-Воскресенського мосту, то на нього вже було витрачено близько 5 млрд грн, а ще потрібно приблизно 7 млрд грн. Загальна вартість проекту оцінюється в 11,2 млрд грн. Будують його вже 24 роки.
У 1981 році розпочалося будівництво метрополітену в місті Дніпро. До 1995 року там побудували 6 станцій, після чого в роботах настала тривала пауза. Наступні 3 станції почали будувати тільки в 2017 році. За цей час на підтримку технічного стану вже побудованих тунелів і конструкцій, які не використовувалися, витратили не менше 567,6 млн грн (відомо тільки про витрати у 2015-2017 роках).
Наймасштабніші довгобуди України (інфографіка)
Другий столичний проект-довгобуд – реставрація Маріїнського палацу. Вона триває з 2002 року і відтоді на неї витратили вже 468,3 млн грн. Потрібен ще мільярд…
3,2 млрд грн потрібно для того, щоб завершити новий лікувально-діагностичний корпус київської дитячої лікарні «Охматдит». Будівництво триває з 2011 року, відтоді для робіт вже освоєно 1 млрд грн.
Ще один масштабний довгобуд, завершення якого ніяк не дочекаються українці, розташований у Запоріжжі. Там з 2004 року будують автомобільний міст через Дніпро. Спочатку на нього планували витратити 1,9 млрд грн (такою була проектна вартість мосту до початку будівництва), але згодом витрати росли, росли… і тільки на 2017 рік на реалізацію проекту вже витратили 2,6 млрд грн, а потрібно ще цілих 8,4 млрд грн. Як пояснив прем’єр-міністр Володимир Гройсман, для продовження робіт у Запоріжжі необхідно оновити проектно-кошторисну документацію.
Ну і, нарешті, один з найбільш відомих проектів, який з легкої руки екс-прем’єра Арсенія Яценюка отримав назву «Стіна». Передбачається, що на облаштування кордону між Україною і Російською Федерацією буде витрачено 4 млрд грн. Втім, де гарантія, що це остаточна сума? У 2015-2017 роках на «Стіну» витратили 682,1 млн грн бюджетних коштів.
За матеріалами:
Слово і Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас