В уряді назвали пріоритетні інфраструктурні проекти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В уряді назвали пріоритетні інфраструктурні проекти

Казна та Політика
575
Міністерство інфраструктури України разом з європейськими експертами розробили проект Національної транспортної стратегії – 2030.
Про це повідомив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань.
“Ми провели регіональні обговорення в Одесі, Львові, Дніпрі, Харкові та Полтаві та визначили пріоритетні інфраструктурні проекти”, – написав він.
Так, в Одесі планують реалізувати три проекти: побудувати нову злітно-посадкову смугу (цей проект оцінюється у 150 млн доларів), окружну одеську трасу (вартість – 100 млн доларів) та бетонну дорогу Одеса–Миколаїв (150 млн доларів).
“У Львові – створення європейської колії зі Львова, вантажний термінал з вузької на широку колію та пасажирське сполучення Львів–Варшава. Також обговорювався проект північної об’їзної дороги, це складова проекту Гданськ–Одеса”, – повідомив Довгань.
“У Харківській області визначено такі пріоритетні інфраструктурні проекти: будівництво метро в Харкові (вартість – близько 370 млн доларів), яке може бути профінансовано за рахунок кредитів ЄБРР та ЄІБ; запровадження електронного квитка в Харківській області; планується також завершення будівництва в аеропорту Харкова”, – додав Довгань.
Він зазначив, що отримано фінансування на новий Кременчуцький міст, але його проект ще допрацьовується. Початок будівництва заплановано на 14 вересня.
“Вже готове ТЕО (техніко-економічне обгрунтування – ред.) на Миколаївський міст, чекаємо на відповідь від японського кредитного агентства JICA. Ще цього року нам потрібно розібратися з мостом-довгобудом у Запоріжжі”, – сказав заступник міністра.
“Також ми оновили ТЕО щодо Подільсько-Воскресенського переходу, виділили на нього 1,2 млрд грн, розморозили його будівництво”, – зазначив Довгань.
Він зазначив, що для відновлення сполучення по Дніпру “вперше за весь час незалежності” виділені кошти на ремонт шлюзів.
“Останнього разу туди ступала нога інженера у 1988 році. Це критична ситуація з точку зору екологічної безпеки, це вже не просто питання водного сполучення” – додав чиновник.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас