Названо найдорожчий автомобільний бренд у світі - дослідження — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Названо найдорожчий автомобільний бренд у світі - дослідження

Фондовий ринок
2075
Англійська дослідницька компанія Millward Brown і рекламне агентство WPP оприлюднили рейтинг найдорожчих брендів світу. Серед шести автомобільних марок, представлених у дослідженні, перше місце зайняла Toyota. З 2016 року японська компанія вже посідала перше місце.
Вартість японської компанії експерти оцінюють в 28,6 млрд доларів. Ця цифра на 3% менша від показників минулого року. У глобальному рейтингу брендів Toyota опустилася на дві позиції (з 28 на 30 місце).
На другому місці серед автомобільних брендів – BMW. Вартість баварської марки оцінюється в 24,5 млрд доларів (-2%). З 2016 року BMW в загальному рейтингу зайняла 33 місце, а зараз опинилася 35-му. Третім став Mercedes-Benz (23,3 млрд дол.), поліпшивши свої показники відразу на один пункт і став в загальному заліку 40-м.
Четвертий – Ford. Американський бренд зайняв 83 місце. Його вартість експерти Millward Brown оцінили в 13 млрд доларів. У загальному рейтингу цей бренд втратив вісім позицій і зайняв 83 місце.
На п’ятій сходинці Honda, вартість якої оцінюється в 12,1 млрд доларів (-8%). У загальному заліку японська марка зайняла 91 місце (-17 пунктів). Замикає список 100 найдорожчих брендів Nissan. За розрахунками експертів, вартість бренду складає 11,3 млрд доларів. Це на 1% нижче показників минулого року.

Довідка Finance.UA

  • Найдорожчими брендами світу аналітики визнали Google (245,5 млрд доларів), Apple (234,6 млдр доларів) і Microsoft (143,2 млрд доларів).
За матеріалами:
РБК
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас