Google буде відстежувати офлайн-покупки, здійснені за допомогою банківських карток


Google буде відстежувати офлайн-покупки, здійснені за допомогою банківських карток

Google має намір відстежувати витрати кредитних і дебетових карток в роздрібних магазинах, щоб оцінити, як онлайн-реклама впливає на продажі.

Google Attribution дозволить рекламодавцям дізнатися, наскільки ефективно онлайн-реклама стимулює оффлайн-продажі. Нова функція надає технічній компанії доступ до даних 70% всіх операцій з кредитними і дебетовими картками в США.

Компанія планує відстежувати вартість всіх покупок протягом певного періоду часу, без доступу до деталей про індивідуальні витрати. Що стосується конфіденційності, дані, зібрані в результаті відвідування магазину, а також дані про місцезнаходження, залишаться анонімними і не будуть передані рекламодавцям.

Нова функція не є обов’язковою. Користувачі можуть відмовитися від обслуговування, перейшовши на сторінку своїх налаштувань і знявши прапорець, поруч з пунктом: «Використовувати інформацію облікового запису Google для персоналізації реклами на веб-сайтах і в додатках і зберігати ці дані в свого облікового запису Google».

Послуга доступна тільки в США, але є плани щодо її розширення в Європу.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
В Контексті Finance.ua
Опитування