Google буде відстежувати офлайн-покупки, здійснені за допомогою банківських карток
Google має намір відстежувати витрати кредитних і дебетових карток в роздрібних магазинах, щоб оцінити, як онлайн-реклама впливає на продажі.
Google Attribution дозволить рекламодавцям дізнатися, наскільки ефективно онлайн-реклама стимулює оффлайн-продажі. Нова функція надає технічній компанії доступ до даних 70% всіх операцій з кредитними і дебетовими картками в США.
Компанія планує відстежувати вартість всіх покупок протягом певного періоду часу, без доступу до деталей про індивідуальні витрати. Що стосується конфіденційності, дані, зібрані в результаті відвідування магазину, а також дані про місцезнаходження, залишаться анонімними і не будуть передані рекламодавцям.
Нова функція не є обов’язковою. Користувачі можуть відмовитися від обслуговування, перейшовши на сторінку своїх налаштувань і знявши прапорець, поруч з пунктом: «Використовувати інформацію облікового запису Google для персоналізації реклами на веб-сайтах і в додатках і зберігати ці дані в свого облікового запису Google».
Послуга доступна тільки в США, але є плани щодо її розширення в Європу.
За матеріалами: banks.eu
Поділитися новиною