Комп'ютерний збій в системі British Airways може коштувати авіакомпанії 100 млн євро - Citigroup — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Комп'ютерний збій в системі British Airways може коштувати авіакомпанії 100 млн євро - Citigroup

Фондовий ринок
209
Комп’ютерний збій в системі British Airways, що став причиною скасування сотень авіарейсів в лондонських аеропортах, може коштувати авіакомпанії 100 млн євро, прогнозують експерти Citigroup.
“Ми вважаємо, що загальні втрати складуть 100 млн євро, включаючи 40 млн євро втраченої виручки і 60 млн євро компенсацій клієнтам у відповідності до законодавства Євросоюзу”, – зазначають аналітики Citigroup.
За оцінками банку, “близько 175 тис. пасажирів постраждали через скасування рейсів тільки 27 травня”, постраждалі були і 28, і 29 травня.
Як повідомлялося, в суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з Хітроу та Гатвіка через масштабний збій в своїй комп’ютерній системі. Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Проблеми в роботі British Airways збіглися з початком тижневих шкільних канікул в Великобританії, а в понеділок біржі і фінансові установи країни не працюють через банківський вихідний.
Наслідки комп’ютерного збою збереглися і в неділю, і в понеділок.
British Airways повідомила в своєму мікроблозі в Twitter в понеділок, що багато комп’ютерних систем знову функціонують, і вона розраховує виконати всі рейси з Гатвіка, а також всі далекі або основну частину ближніх рейсів з Хітроу.
У авіагрупі International Consolidated Airlines Group S.A. (IAG), до складу якої входить British Airways, відзначають, що поки занадто рано робити прогнози щодо витрат, пов’язаних з комп’ютерним збоєм.
Акції IAG на торгах в Мадриді в понеділок впали в ціні на 2,9%, торги паперами компанії в Лондоні не проводяться через вихідний в США.
У відповідності до законодавства ЄС, пасажири, рейси яких затримано більше ніж на три години з вини авіакомпанії, повинні отримати компенсацію в розмірі 250 євро на польотах дальністю до 1,5 тис. кілометрів, 400 євро на польотах дальністю до 3 тис. кілометрів. Розмір компенсації може дійти до 600 євро в разі затримки далеких рейсів більш ніж на 4 години, пише MarketWatch.
Це означає, що пасажири, які планували летіти з Хітроу, наприклад, в Нью-Йорк або Бангкок, повинні отримати від British Airways компенсацію в 600 євро.
“Додатково авіакомпанія може понести витрати, пов’язані з розміщенням пасажирів в готелях і забезпеченням їх харчуванням”, – зазначають експерти Citigroup.
Представник British Airways раніше повідомила MarketWatch, що авіакомпанія буде дотримуватися регулюючих положень і “гарантує, що всі її клієнти будуть інформовані про свої права”.
“В даний момент ми сфокусовані на відновленні роботи, а вже потім ми будемо думати про інше”, – заявила вона.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас