У США стався скандал через овербукінг на рейсі Delta Air — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У США стався скандал через овербукінг на рейсі Delta Air

Світ
2123
Американська авіакомпанія Delta Air Lines Inc., яка посідає друге місце в країні за обсягом перевезень, зіткнулася з хвилею критики, після того як сім’ю з дітьми зняли з рейсу за відмову звільнити одне з крісел у літаку.
Відеозапис конфлікту, що стався 23 квітня на рейсі з Мауї на Гаваях до Лос-Анджелеса, подивилися на YouTube вже більше двох з половиною мільйонів разів.
У 8-хвилинному відео видно, як члени екіпажу вмовляють Брайана Шира звільнити місце, за яке він заплатив. Пасажир забронював це місце для свого старшого сина, який зрештою полетів іншим рейсом. Співробітники авіакомпанії наполягали, що оскільки бронювання було зроблено на іншу людину, дворічний син Б. Шира не може займати це місце.
Одна зі співробітниць авіакомпанії також наполягає, що використання автокрісла, в якому знаходилася маленька дитина, на борту заборонено. Вона вимагала, щоб хлопчик сидів у батька на колінах (насправді авіакомпанія рекомендує перевозити маленьких дітей саме в автокріслах).
“Це федеральний злочин, вас з дружиною посадять у в’язницю, а дітей віддадуть прийомній сім’ї”, – погрожувала одна з членів екіпажу в ході конфлікту.
На думку Б. Шира, він не порушував ніяких правил, а представники Delta Air просто намагалися звільнити крісло для пасажирів, яким не вистачило місць через овербукінга.
На відео співробітники авіакомпанії заявили Б. Ширу: “Літак не рушить з місця… ми можемо сидіти тут цілу ніч, якщо ви цього хочете”.
Незважаючи на те, що Б. Шир пізніше погодився тримати дитину на руках, сім’ю в результаті все одно випровадили з літака. Коли чоловік заявив, що йому нема куди йти з двома дітьми, а інших рейсів немає, співробітниця авіакомпанії відповіла йому: “Тепер ви самі по собі”.
Сім’я Ширів з двома дітьми в результаті змушена була ночувати в готелі і летіти наступного дня.
Через добу після публікації відео Delta Air опублікувала лист з вибаченнями. У ньому говориться, що авіакомпанія шкодує про “важкий досвід” і виплатить компенсацію родині.
“Мета Delta – завжди працювати з клієнтами, щоб спробувати вирішити їхні проблеми в подорожі. Цього не сталося цього разу, і ми приносимо вибачення”, – йдеться в листі.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас