Ощадбанк повідомив про збільшення кількості терміналів


Ощадбанк повідомив про збільшення кількості терміналів

Кількість терміналів Ощадбанку в торгово-сервісній мережі у першому кварталі 2017 року зросла на 4240 одиниць і досягла 30 тисяч.

Про це повідомляє прес-служба банку.

«У першому кварталі 2017 року кількість терміналів Ощадбанку в торговельно-сервісній мережі зросла на 4240 одиниць і досягла 30 тисяч. Обсяг операцій через торгові POS-термінали банку збільшився порівняно з першим кварталом 2016 року в 2,5 рази», – йдеться в повідомленні.

Ощадбанк посідає друге місце на ринку еквайрингу України. Кількість його клієнтів – 11 тисяч. Серед них такі компанії, як «Нова пошта», «МакДональдз» в Україні, «Ашан», «АТБ», «Еко маркет», EVA, DHL Express Україна, TUI Ukraine, Turkish Airlines. Ощадбанк – один з небагатьох банків в Україні, що забезпечує еквайрингове обслуговування цифрових гаманців MasterPass. Банк обслуговує перші паркомати в Києві, забезпечує оснащення патрульної поліції терміналами для миттєвої сплати штрафів та безконтактну оплату проїзду банківськими картками у київському метро, фунікулері та на Борщагівській лінії швидкісного трамваю. В 2016 році Ощадбанк першим з українських банків встановив термінали для сплати консульського збору платіжними картками в міжнародних аеропортах «Бориспіль» та «Одеса».

Більшість терміналів банку, що використовуються в торгового-сервісній мережі, приймають безконтактні платежі за NFC технологією – PayPass/Contactless (MasterCard) і payWave (Visa). Здійснювати платежі на безконтактних терміналах можна також смартфоном за допомогою мобільного платіжного додатку від Ощадбанку «Ощад PAY».

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Весь ринок:Фондовий ринок
Все, що ми знаємо про:Ощадбанк
В Контексті Finance.ua