Якою буде розв'язка на Шулявці, і в чому головна небезпека проекту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Якою буде розв'язка на Шулявці, і в чому головна небезпека проекту

Казна та Політика
1981
На шулявському мості після реконструкції будуть метробуси і додаткові смуги. Новий проект має з’явитися наступного тижня. Найімовірніше, це буде трирівнева розв’язка з круговим рухом. Експерти: це не вирішить проблему пробок.
Заради метробусу знесуть “Більшовик”
Як заявив мер Києва Віталій Кличко, до кінця тижня столична містобудівна рада має розглянути проект нової розв’язки на місці Шулявського моста, від якого, нагадаємо, два тижні тому відвалилося два шматка технічного тротуару.
За словами Кличка, з семи проектів розв’язки, представлених на розсуд містобудівної ради, архітектори відібрали три, які найбільше відповідають вимогам міста.
Водночас заступник голови КМДА Ілля Сагайдак розповів, що на місці аварійного шляхопроводу, найімовірніше, будуть будувати трирівневу розв’язку, яка дозволить збільшити пропускну здатність удвічі і розвантажити район Шулявки від пробок.
Як каже Сагайдак, проект передбачає, що мінус перший рівень буде у вигляді чотирьохсмугового тунелю по пр. Перемоги, другий рівень – розподільне кільце для лівих поворотів, наприклад, від вул. Довженка по пр. Перемоги. Третій рівень – шестисмугова естакада в напрямку вул. Гетьмана і Довженка.
Проект розв’язки був підготовлений ще в 2010 році, але зараз його хочуть удосконалити з урахуванням нових завдань: зокрема, передбачити місце для метробуса (громадський транспорт, який рухатиметься у точно визначений час по огородженій смузі, в даному випадку від ж/м Троєщина до Севастопольської площі. – Авт.).
«Щодо метробуса скоро повинен бути оголошений тендер і розпочато проектування. Для реалізації цього проекту необхідно доповнити по одній смузі на Шулявському шляхопроводі в кожний бік. Для цього доведеться частково знести будівлю одного з цехів заводу «Більшовик», – сказав Сагайдак. «Які саме цехи потрібно буде зносити, ще обговорюється. Все буде залежати від фінального рішення», – говорить автор проекту трирівневої розв’язки Віктор Петрук.
За його словами, під час будівництва рух по вул. Довженка і по пр. Перемоги не буде зупинено, але може бути встановлено обмеження. «Термін будівництва – 2-2,5 року, вартість – близько 500 млн грн», – зазначив Сагайдак. Розведення потоків, як уточнив він, дозволить збільшити пропускну здатність так званого малого кільця – це маршрут руху, починаючи від Керченської площі, через Петрівку, вул. Теліги, Шулявку, вул. Гетьмана з виїздом на бул. Дружби Народів, бул. Перова.
Експерти лякають аваріями
Втім, як вважає директор агентства з моделювання транспортних потоків «А+С Україна» Дмитро Беспалов, створення багаторівневої розв’язки на Шулявці неминуче спровокує нові проблеми, тільки в інших точках. «Зі збільшенням пропускної спроможності Шулявського мосту, з високою часткою ймовірності виникнуть нові пробкові місця. Зокрема, це Караваєві Дачі, Теличка і Дегтярівська, Дорогожичі», – вважає Беспалов.
За його словами, багаторівневі розв’язки в містах мають свої недоліки, які призводять до збільшення ДТП. «Такі розв’язки дуже сильно розганяють автомобільні потоки, які важко зупинити на міських вулицях, що часто призводить до аварій», – зазначає Беспалов. На думку експертів, головна альтернатива проекту – дворівнева розв’язка. Вона дешевша і вимагатиме менше часу на будівництво, але пропускну здатність не збільшить. «Який сенс витрачати гроші на проект, який, умовно кажучи, залишить все як було, і зручнішим для водіїв це місце не стане», – каже Сагайдак.
Володимир Ніколаєв, Антон Драннік
За матеріалами:
Вісті
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас