Український ринок легкових авто в лютому сповільнив темп приросту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Український ринок легкових авто в лютому сповільнив темп приросту

Технології&Авто
372
Продажі нових легкових автомобілів в Україні в лютому зросли на 12,6% в порівнянні з тим же місяцем 2016 року – до 4,759 тис. од., що перевищило показники січня-2017 тільки на 1%, повідомляє AUTO-Consulting.
За даними аналітиків, за два місяці продажі автомобілів зросли на 30% до аналогічного періоду 2016 року – до 9,5 тис. од.
Як повідомлялося, в січні продажі легкових авто зросли 54,4% в порівнянні з січнем 2016 року – до 4,707 тис. од., таким чином, в лютому темп приросту авторинку сповільнився.
При цьому в лютому майже половина операторів зафіксувала негативні показники реалізації в порівнянні з січнем, що призвело до перестановки в стані лідерів ринку. Зокрема, майже 11%-ве зростання продажів дозволило Renault закріпити абсолютне лідерство, а на друге місце вийшов Volkswagen, незважаючи на 17%-ве падіння продажів до січня. Водночас Toyota, що займала в січні другий рядок рейтингу, опустилася на п’ятий в лютому, скоротивши продажі на 31,4% до січня – до 328 од.
На третю позицію вийшов Hyundai (в січні – восьме місце), дилерам якого вдалося наростити продажі на 25%. Зростання продажів продемонстрували і дилери KIA, і цей бренд в лютому зайняв четверте місце.
Завдяки вдалій маркетинговій політиці в ТОП-10 українського авторинку увійшла і Suzuki (10-е місце проти 14-го в січні), чиї продажі збільшилися на 53%.
Асоціація українських автовиробників “Укравтопром” також оприлюднила свої дані про продажі легкових авто в лютому, згідно з якими вони зросли на 16% до лютого 2016, до 4,856 тис. од.
При цьому лідер Renault, за даними асоціації, збільшила продажі на 24%, до 532 од., друга позиція у Volkswagen, продажі яких зросли до лютого 2016 на 98%, до 374 од.
На третє місце асоціація виводить Toyota з результатом 335 автомобілів і падінням продажів на 5% – до 335 од.
Далі в ТОП-5 місяця розмістилися Hyundai – 332 шт. (“плюс” 43%) і KIA – 327 шт. (“плюс” 48%), а замикає ТОП-10 Mercedes-Benz – 188 шт. (“мінус” 7%), перед ним на дев’ятому місці – BMW з продажем 225 авто і приростом 8%.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас