503
Alibaba об'єднався з модними брендами для боротьби з підробками
— Фондовий ринок
Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. почав кампанію з боротьби з підробками на своїх торгових майданчиках.
Він оголосив про те, що в цьому питанні буде співпрацювати з модними брендами, торговими асоціаціями та експертам в галузі інтелектуальної власності. У число партнерів увійшли такі відомі світові виробники товарів класу “люкс”, як LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Swarovski і Prada, повідомляє Міжнародне радіо Китаю.
Передбачається, що така співпраця дозволить учасникам ринку ділитися з компанією своїм досвідом в сфері захисту інтелектуальної власності, натомість Alibaba надаватиме членам альянсу дані і технічну підтримку в боротьбі з підробками в китайському кіберпросторі, в тому числі на своїх торгових майданчиках.
Раніше Alibaba неодноразово піддавався критиці з боку компаній-виробників, а також влади КНР за занадто м’яке ставлення до продажу фальсифікованої продукції, хабарництво та інші незаконні дії на його електронних майданчиках.
Alibaba спеціалізується на інтернет-торгівлі, створюючи майданчики і технології для електронної комерції. Він володіє найбільшими в Китаї платформами e-commerce, включаючи найпопулярнішу з них – Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. При цьому на Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
BlaBlaCar зменшив максимальний сервісний збор на 13%
Доходи Euroclear від російських активів знизилися на 25%
OpenAI придбала розробника Sky — програму для інтеграції ШІ з macOS
Виробник винищувачів Gripen збільшив прибутки
FAVBET Tech: «Податки ІТ-бізнесів перетворюються на тисячі дронів і стабільні виплати у тилу»
«Укрзалізниця» попередила про зміну маршрутів
