Alibaba об'єднався з модними брендами для боротьби з підробками


Alibaba об'єднався з модними брендами для боротьби з підробками

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding Ltd. почав кампанію з боротьби з підробками на своїх торгових майданчиках.

Він оголосив про те, що в цьому питанні буде співпрацювати з модними брендами, торговими асоціаціями та експертам в галузі інтелектуальної власності. У число партнерів увійшли такі відомі світові виробники товарів класу “люкс”, як LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, Swarovski і Prada, повідомляє Міжнародне радіо Китаю.

Передбачається, що така співпраця дозволить учасникам ринку ділитися з компанією своїм досвідом в сфері захисту інтелектуальної власності, натомість Alibaba надаватиме членам альянсу дані і технічну підтримку в боротьбі з підробками в китайському кіберпросторі, в тому числі на своїх торгових майданчиках.

Раніше Alibaba неодноразово піддавався критиці з боку компаній-виробників, а також влади КНР за занадто м’яке ставлення до продажу фальсифікованої продукції, хабарництво та інші незаконні дії на його електронних майданчиках.

Alibaba спеціалізується на інтернет-торгівлі, створюючи майданчики і технології для електронної комерції. Він володіє найбільшими в Китаї платформами e-commerce, включаючи найпопулярнішу з них – Taobao. Компанія зводить на цих платформах покупців і продавців, надаючи їм різні сервіси. При цьому на Alibaba припадає 80% обороту електронної торгівлі в країні.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Фондовий ринок
Дивись також
Сервіс підбору кредитів
  • Надішліть заявку
  • Дізнайтесь про рішення банку
  • Підтвердіть заявку та отримайте гроші
грн
Замовити кредит онлайн
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua