Головні технологічні помилки 2016 року


Головні технологічні помилки 2016 року

У 2016 році заголовки газет часто рясніли повідомленнями про технологічні фейли великих компаній. Результатом цих невдач стали наслідки різних масштабів – від зірваних релізів до закриття цілих напрямів.

Відеоігри Lumosity

В січні Федеральна Торгова комісія США оштрафувала виробника відеоігор Lumos на $2 млн за обман споживачів у рекламі. Вся справа в тому, що компанія розробила відеогру, яка здатна запобігти слабоумству, втраті пам’яті та іншим порушенням. За повідомленнями видавця, всього за $14,95 на місяць користувачі можуть отримати доступ до розробки. На перший погляд, все здається цілком звичайним. Але справа в тому, що корисні властивості гри не було доведено науково. Торгова комісія розцінила це як спробу обману споживачів.

Чат-бот від Microsoft

У березні компанія Microsoft представила аудиторії свою нову розробку – чат-бота Тау зі штучним інтелектом. Її метою була взаємодія та спілкування з молодою аудиторією. Використання технології призупинилося, коли Тау почала публікувати образливі пости.

Скандал з Volkswagen

У червні німецький автогігант погодився на виплати компенсацій, покладених на нього ще у минулому році у зв’язку зі скандалом, пов’язаним зі зменшенням рівня викидів. Компанія визнала, що використовувала нелегальне програмне забезпечення або пристрої, що показують хибні показники викидів.

Samsung Galaxy 7

Компанія Samsung випустила нову модель смартфона Samsung Galaxy 7 в серпні, а вже до середини осені ці гаджети стали забороняти проносити навіть на літаки через загрозу вибуху акумулятора. Компанія відреагувала досить швидко і випустила нові батареї, але це не змогло врятувати ситуацію. У жовтні Samsung зовсім відмовився від даної лінійки продуктів.

Нова стрічка Facebook

У серпні керівництво соціальної мережі прийняло рішення скоротити штат співробітників, які стежили за новинами, що потрапляли в новинні стрічки користувачів і відсіювали неправдиву та неточну інформацію. Наслідки цього вчинку стали помітні вже під час активної президентської кампанії в США, коли в стрічки Facebook почала потрапляти неперевірена інформація про кандидатів у президенти. Деякі експерти вважають, що цей фактор теж міг вплинути на результат голосування. В кінцевому підсумку, Марк Цукерберг так і не визнав звинувачення, але пообіцяв розібратися в ситуації.

Спад інтересу до “розумних” годинників

Поставки “розумних” годинників у світі протягом третього кварталу 2016 року скоротилися на 71%, що говорить про явний спад інтересу до гаджета. Серед всіх виробників зростання продажів вдалося досягти тільки Apple. Мабуть, цим пристроям поки далеко до популярності смартфонів.

Інна Сєвєрова

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua